Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ben net nieuw op dit forum dus exuceer me voor fouten-regels die ik maak.

Aller eerst ben ik echt onhandig als het over computers vraag en het leek me het meest handig hier een reactie te plaatsen.
On topic: Ik heb een Z5450 gekocht voor op mijn kamer, en nu wil ik hem zowel op mijn laptop als op mijn laptop aansluiten. Ik heb de eerste versie van z5450 dus zonder antenne ofwat.
Nu weet ik me god niet alles betekent op de achterkant, zoals digital optical 1,2,3.

Ik heb zon 3 kleuren aansluiting, maar die heb ik dus niet op mijn laptop, alleen een normale 3.5mm plugingang.. is het mogelijk om het aan te sluiten?
Mijn tv is een Samsung Syncmaster T240HD een daarvoor zou ik dus evt coax kunnen gebruiken neem ik aan.

Haha ik word er helemaal gek van als ik al die aansluitingen zie, wie zou me ajb zo duidelijk mogenlijk kunnen uitleggen hoe of wat.. Ik wil dus eigenlijk dat ik het zowel op de laptop en tegelijkertijd aan tv kan aansluiten..

BVD
Cem

Afbeeldingslocatie: http://img.tomshardware.com/us/2007/01/19/new-generation-pc-5_1-speaker-systems/spkr_5450_inpt.jpg

deze alleen zonder antenne

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
ten eerste een kleine opmerking, de draadloze is de 5450, degene die jij hebt is de 5400 ;)

om je vraag te beantwoorden. Het schuifje achterop moet je op 1 2 3 zetten. Vervolgens kan je de kabel gebruiken (die erbij zit bijv, de groene stekker) voor de mini-jack uitgang op je laptop. Het andere eind gaat uiteraard achter in de plugjes van het kastje zoals je hebt afgebeeld.
Zodra het knopje op 1 2 3 staat, is de groene achteruitgang stereo1, de gele is stereo2, de zwarte stereo3.
Zodra je je laptop verboden hebt moet je op je 5400 de input instellen op stereo1 (is meest logisch dat je hem daar op aan zou sluiten, zit geen verschil tussen stereo1, 2 of 3)
dan moet hij het gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je kijkt bij pricewatch: Logitech Z-5400 - Productreviews dan staan daar redelijk veel uitgebreide reviews waarin ook veel aspecten van de console worden besproken.

[ Voor 3% gewijzigd door Wiethoofd op 05-08-2009 23:43 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
darkpluisje schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:39:
ten eerste een kleine opmerking, de draadloze is de 5450, degene die jij hebt is de 5400 ;)

om je vraag te beantwoorden. Het schuifje achterop moet je op 1 2 3 zetten. Vervolgens kan je de kabel gebruiken (die erbij zit bijv, de groene stekker) voor de mini-jack uitgang op je laptop. Het andere eind gaat uiteraard achter in de plugjes van het kastje zoals je hebt afgebeeld.
Zodra het knopje op 1 2 3 staat, is de groene achteruitgang stereo1, de gele is stereo2, de zwarte stereo3.
Zodra je je laptop verboden hebt moet je op je 5400 de input instellen op stereo1 (is meest logisch dat je hem daar op aan zou sluiten, zit geen verschil tussen stereo1, 2 of 3)
dan moet hij het gewoon doen
Maar ik heb op de laptop geen 3 klren aansluiting dat is het m juist.. moet ik daar speciaal ander kabeltje voor halen?

en de tv kan ik dus via coax aansluiten? of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34

Harrie

NederVlaming

Als je laptop enkel een gewone koptelefoon aansluiting heeft, kan je alleen stereo aansluiten, en geen 5.1. Dat doe je dus met 1 stekkertje (de groene) ipv alle 3 te gebruiken (en het schuifje dus op 1 2 3 te zetten, zoals hierboven gezegd wordt). Deze steek je dan in de groene op je logitech set. Als je laptop ook een digitale uitgang heeft, kan je dus via coax of optisch het digitale signaal naar je logitech brengen, en dan heb je wel 5.1 geluid wss.

edit: ik vermoed dat waneer je het schuifje op 1 2 3 zet, je 3 aparte stereo inputs hebt, ipv een 5.1 input.
Dan zou je bijvoorbeeld je tv op stereo 2 aan kunnen sluiten.

[ Voor 24% gewijzigd door Harrie op 06-08-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Harrie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 00:09:
Als je laptop enkel een gewone koptelefoon aansluiting heeft, kan je alleen stereo aansluiten, en geen 5.1. Dat doe je dus met 1 stekkertje (de groene) ipv alle 3 te gebruiken (en het schuifje dus op 1 2 3 te zetten, zoals hierboven gezegd wordt). Deze steek je dan in de groene op je logitech set. Als je laptop ook een digitale uitgang heeft, kan je dus via coax of optisch het digitale signaal naar je logitech brengen, en dan heb je wel 5.1 geluid wss.

edit: ik vermoed dat waneer je het schuifje op 1 2 3 zet, je 3 aparte stereo inputs hebt, ipv een 5.1 input.
Dan zou je bijvoorbeeld je tv op stereo 2 aan kunnen sluiten.
Wat voor een uitgang is een digitale uitgang, sorry maar heb er echt balle verstand van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:58:
[...]

Maar ik heb op de laptop geen 3 klren aansluiting dat is het m juist.. moet ik daar speciaal ander kabeltje voor halen?

en de tv kan ik dus via coax aansluiten? of ?
jawel je gebruikt van de geleverde kabel dan alleen maar groen-groen, geel-geel of zwart-zwart... Je hebt dan alleen een eem kabel met 3 banen, waarvan je er maar 1 gebruikt (dus hoef je niets nieuws te kopen)

dus in jip en janneke:
gebruik groen-groen (1 in laptop, 1 in groene ingang van het console). Zet je console met het schuifje achter op 1 2 3. Zet je console aan, en de input op stereo1...klaar

**wat is er hedendaags toch mis met een handleiding |:( :| **
Pagina: 1