Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lukt me niet, welk adres ik ook intyp (msn.nl/mobile.live.nl etc.), om te msnn. Na het intypen van mijn hotmailadres en wachtwoord, krijg ik het bericht: geen reactie, opnieuw???? Heeft het 2x gedaan maar daarna weer 50x helemaal niks. Hoe kan dit? Op de pc gaat alles prima :'( Verder doet alles het prima op mijn Samsung Touchwiz

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:15
Je moet de proxyserver uitzetten van Vodafone. Dan zal dit gewoon werken (de proxy van Vodafone blokkeert MSN).

Je kan dit aanpassen bij je internetinstellingen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klinkt leuk maar hoe doe ik dit??? Sorry, ben niet zo thuis in die dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:15
Ga naar je "Browser", kies "Instellingen", kies "Browserprofielen", selecteer de Vodafone verbinding en kies "Wijzig". Vervolgens ga je naar beneden en daar haal je de Proxy gegevens eruit. "Opslaan" en het zou moeten werken nadat je het toestel opnieuw hebt opgestart :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:52:
klinkt leuk maar hoe doe ik dit??? Sorry, ben niet zo thuis in die dingen
Maar ook jij kunt de instellingen van je telefoon bekijken, de handleiding lezen, of Google bekijken. Kortom, volgende keer graag even je best doen voordat je om hulp komt vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt helemaal. Heb via google inderdaad al ontdekt dat ik de proxy eruit moet halen. Maar hoe je dat precies doet staat nergens. Heb nu mijn proxy op allemaal nullen gezet en ja hoor!! Alles doet het!! Oplossing was te eenvoudig voor me, denk ik ??!!

Bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 22:42:
klopt helemaal. Heb via google inderdaad al ontdekt dat ik de proxy eruit moet halen. Maar hoe je dat precies doet staat nergens. Heb nu mijn proxy op allemaal nullen gezet en ja hoor!! Alles doet het!! Oplossing was te eenvoudig voor me, denk ik ??!!

Bedankt in ieder geval
Je hoeft hem niet op 00 te zetten, gewoon het vinkje weghalen is genoeg.
Pagina: 1