De computer van mijn broer geeft geen beeld meer. Het is ongeveer hetzelfde alsof je de computer in slaapstand hebt staan. Computer start wel gewoon op en het licht op het moederbord en alle ventilatoren werken. Ik heb de batterij van het moederbord al vervangen en de videokaart ook maar het werkt niet. Ik heb ook al een andere voeding geprobeerd maar tevergeefs. Het is volgens mij geen softwarematige fout van dan zou ik nog in de bios kunnen komen niet?
En nog een vraag, Toen ik de videokaart van mijn eigen computer afhaalde trekte ik per ongeluk twee draadjes kapot die er aan vast zaten en die de videokaart aan iets van mijn computer verbinden ik weet alleen niet wat. Maar mijn computer werkt wel gewoon nog hetzelfde. Waar diende deze twee draadjes voor? (Geforce 8600GS 256mb)
Alvast bedankt,
En nog een vraag, Toen ik de videokaart van mijn eigen computer afhaalde trekte ik per ongeluk twee draadjes kapot die er aan vast zaten en die de videokaart aan iets van mijn computer verbinden ik weet alleen niet wat. Maar mijn computer werkt wel gewoon nog hetzelfde. Waar diende deze twee draadjes voor? (Geforce 8600GS 256mb)
Alvast bedankt,