[Gezocht] Kiosk - software

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simia
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 16:48
Beste,

Ik ben op zoek naar reeds bestaande kiosk presentatie software om binnen onze hogeschool te gebruiken.

De bedoeling is om op verschillende locaties berichten of filmpjes te kunnen weergeven met informatie.

Alvorens we zelf beginnen te ontwikkelen, kijk ik toch graag even wat er op de markt is.

De software zou moeten voldoen aan:

- De software moet op verschillende clients (PC + bijhorend scherm) draaien.
- Beheer via een (server)applicatie waarop de verschillende nodes kunnen ingesteld worden.
- Beelden en informatie hoeft niet via streaming, maar wordt aangeleverd via een netwerkschijf en wordt lokaal per node afgespeeld.
- Courante formaten van video, audio, foto en presentaties (PPT 2003/2007).
- Schermformaten: instelbaar per node en per bronbestand of automatisch.
- Multiuserfunctionaliteit.
- De planning moet op datum en uur kunnen per node.
- De planning moet opgesplitst kunnen worden in twee. Namelijk continu afspelen van verschillende bronbestanden of op datum en uur afspelen van specifiek gekozen bronbestanden. Herhaalbaarheid in tijd moet mogelijk zijn.

Voorbeeld: de hele dag wordt een reclamefilm afgespeeld met algemene publiciteit. Op maandag, dinsdag en vrijdag speelt er echter om 14 uur ander materiaal, waarna de reclamefilm opnieuw begint te spelen. Deze onderbreking kan meerdere keren voorkomen, op verschillende tijdstippen.

Ik heb al rondgezocht maar kan zulke bestaande software niet direct terugvinden bij internationale softwareontwikkelbedrijven.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 07:45
Geen programmeerprobleem? Dus niet gepast in PRG, al zal een mod daar definitief over beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:31

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je kan het zelf maken; met een standaard internet applicatie moet je al een heel eind kunnen komen, afhankelijk hoe ver je wilt gaan met een kiosk.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

http://www.scala.com/

Niet goedkoop alleen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Geen prog dus, maar FireFox heeft enkele goede kioskplugins, als je dan je 'kiosk app' een webapp maakt dan heb je alles.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankisback
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:16
SiteKiosk 7.1

Meer info

[ Voor 27% gewijzigd door Frankisback op 05-08-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Zoeken naar software kun je prima zelf. In de Devschuur hebben we het over zélf maken (en de problemen daarmee :P )

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.