[JAVA] Websphere (WSAD 5.1.0 -> 5.1.2)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neutrino
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 17:33
Op mijn werk gebruiken we Websphere Studio Application Developer 5.1.0 voor het ontwikkelen van J2EE applicaties. WSAD51 is sinds 2006 door IBM uit de support gehaald. WSAD51 ondersteund enkel de IBM JRE 1.3. Het is geen optie om een nieuwe SUN JRE er onder te hangen.

Vanaf versie 5.1.1 kan men de Websphere Testing Environment 5.1 gebruiken. Ook heeft deze versie de JRE 1.4.1 of 1.4.2 ingebouwd. De Test omgeving WAS51 gebruikt de JRE 1.4.2. Het bedrijf waar ik voor werk heeft een support contract en een licentie voor WSAD51X. Er is echter geen mogelijkheid om de WSAD omgeving te updaten.

De reactie van IBM op mijn vraag:
To upgrade WSAD from 5.1.0 to 5.1.1 you have to install the interimfix 001. You can find this fix on the following page : http://www-01.ibm.com/sup...oc=en_US&cs=utf-8&lang=en

You can also find the zip files on our FTP server :
ftp://www3.software.ibm.c...here/studiotools/zips/51/
Ik heb al aardig wat uren in dit probleem gestoken en zie Tweakers als een van mijn laatste redmiddelen.

Mijn vraag concreet is:
- Waar/Hoe kan ik WSAD51 upgraden naar 512?
- Is iemand bereid om de WSAD512 disks als een ISO beschikbaar te stellen?

Het is geen probleem om de licentie te tonen. Ik wil zelfs voor de moeite 50,00 Euro betalen.

RAD6 is de vervanger van WSAD51x. Deze beschikt over dezelfde functionaliteit. Echter is dit een te grote stap voor andere collega's in mijn team. Daar zij de beslissende factor zijn, kan ik enkel op zoek gaan naar een upgrade van WSAD51.

Als iemand mij zou kunnen helpen, ben ik je enorm dankbaar.

Dit is mijn eerste topic op Tweakers.net. Wees zo vriendelijk om mij niet volledig af te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Ik denk dat je toch echt bij IBM een vraag in moet schieten over hoe het een ander te regelen.

Misschien is het zoeken naar redbooks nog een optie.

[ Voor 42% gewijzigd door Webgnome op 05-08-2009 20:36 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neutrino
Webgnome schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:41:
Ik denk dat je toch echt bij IBM een vraag in moet schieten over hoe het een ander te regelen.

Misschien is het zoeken naar redbooks nog een optie.
Ik heb een call ingeschoten bij IBM. Het wordt echter niet meer ondersteund.
Waarschijnlijk zal ik moeten blijven werken met Java 1.3 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neutrino
Sluit het topic maar. Ik ben uiteindelijk in Java 1.3 gaan ontwikkelen.

Ik dacht dat Tweakers altijd zo groot was. Dit topic is nog doder dan de reacties die ik kreeg op Fok.
Misschien moet ik het eens bij experts-exchange.com zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Ik zou toch zeggen probeer over te stappen naar de 6 branch.

Strava | AP | IP | AW