Ik heb net m'n Experiabox succesvol geflash naar een normale Speedtouch 780wl.
Alles heb ik aan de praat, behalve telefonie via de standaard KPN voip. Ik krijg een ingesprektoon.
Hier ben ik een aantal gegevens voor nodig. Hieronder zet ik wat er wordt gevraagt en wat ik al heb:
Registrar: 213.75.12.212
Registrar Port: 5060
Proxy: 213.75.12.212
Proxy Port: 5060
Expire Time: 3600
Kloppen de bovenstaande gegevens? Zonee, weet iemand wat de correcte gegevens zijn?
En de gegevens van m'n telefoonlijn:
SIP URI: 0***-****** ?
Gebruikersnaam: %gebruikersnaam van MijnKPN% ?
Wachtwoord: %wachtwoord van MijnKPN% ?
Naam van het display: ?
Verkort nummer: ****** ?
Poort: tel 1
De sip-uri lijkt mij het volledige telefoonnummer met netnummer en streepje ertussen te zijn. Is dit inderdaad zo?
Is het gebruikersnaam het gebruikersnaam waarmee je ook inlogt op MijnKPN of iets anders?
Is het wachtwoord het wachtwoord waarmee je ook inlogt op MijnKPN of iets anders?
Wat is 'Naam van Display'?
Verkort nummer lijkt mij je nummer zonder netnummer?
Alvast bedankt voor je reacties.
Alles heb ik aan de praat, behalve telefonie via de standaard KPN voip. Ik krijg een ingesprektoon.
Hier ben ik een aantal gegevens voor nodig. Hieronder zet ik wat er wordt gevraagt en wat ik al heb:
Registrar: 213.75.12.212
Registrar Port: 5060
Proxy: 213.75.12.212
Proxy Port: 5060
Expire Time: 3600
Kloppen de bovenstaande gegevens? Zonee, weet iemand wat de correcte gegevens zijn?
En de gegevens van m'n telefoonlijn:
SIP URI: 0***-****** ?
Gebruikersnaam: %gebruikersnaam van MijnKPN% ?
Wachtwoord: %wachtwoord van MijnKPN% ?
Naam van het display: ?
Verkort nummer: ****** ?
Poort: tel 1
De sip-uri lijkt mij het volledige telefoonnummer met netnummer en streepje ertussen te zijn. Is dit inderdaad zo?
Is het gebruikersnaam het gebruikersnaam waarmee je ook inlogt op MijnKPN of iets anders?
Is het wachtwoord het wachtwoord waarmee je ook inlogt op MijnKPN of iets anders?
Wat is 'Naam van Display'?
Verkort nummer lijkt mij je nummer zonder netnummer?
Alvast bedankt voor je reacties.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes