Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

inschrijfformulier met automatic reply

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

binnenkort organiseer ik een symposium waarbij, wegens gebrek aan plaatsen, mensen zich online in moeten schrijven.
Het moet een simpel subscribe-form zijn met autoreply. Het enige wat ik hoef te weten is tot welke groep mensen behoren, en dan kunnen mensen gewoon submitten. Nu komt het lastige(?): Ik wil een autoreply, het liefst per groep een andere tekst. Ook zou ik voor 1 specifieke groep een maximaal aantal inschrijvingen willen hebben. Is dit mogelijk?

Ik heb zelf wel enig verstand van html etc. maar voor het gemak werk ik met dreamweaver. Zou je dit ook met dat programma kunnen maken?

gr

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 13:58
Eigenlijk zoek je geen autoreply, want dat is alleen van toepassing op inkomende mailtjes :) Wat jij zoekt is een bestelform wat mailt, en afhankelijk van de groep een andere tekst heeft.

Met een beetje PHP en HTML is dat zeer eenvoudig te maken. Op internet zijn er ook wel voldoende te vinden ;)

Verwijderd

Eh.. dat noemen ze gewoon een autoreply hoor ;)

Je verstuurd een formulier, en er komt een bevestiging van de gegevens terug bij de persoon die het formulier heeft ingevuld. (bedoeld om uit te printen, als naslag voor datum/tijd/adres etc.,)

Vrij gebruikelijk.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:08
Modbreak:Niet inhoudelijke reacties mogen in een topicreport, niet in het topic

[ Voor 74% gewijzigd door Spider.007 op 05-08-2009 16:23 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Inderdaad zijn er genoeg te vinden via Google. Let trouwens wel op dat je niet een formulier neemt die makkelijk te misbruiken is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mad Marty op 05-08-2009 15:38 ]

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
thanks iedereen. Ik zal er morgen eens aan gaan beginnen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hiervoor ga je inderdaad waarschijnlijk geen kant-en-klare oplossing vinden; maar ik heb ook niet het idee dat je daar al naar gekeken hebt. Zou je Policy: Alle regels die op het forum gelden door willen lezen en in het vervolg zelf even wat onderzoek doen voordat je een topic start? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.