Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-11 15:41
Ik zoek (freeware?) software om Computer Based Trainings te maken.

Wat moet het doen: ik heb zelf al de filmpjes gemaakt enzo. Nu is mijn vraag,
> er moet een layer komen over te liggen, om vlot van les1 naar les2 te gaan enzo.
> welke codec gebruik om zo weinig mogelijk problemen te hebben, maar toch zo weinig mogelijk ruimte in te nemen

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:45

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voor welk operation system? Welke programma's heb je zelf al gevonden?
Ik zie namelijk best wat hits met deze zoekactie: video editting, Windows Movie Maker kan ook wel wat, zit zelfs ingebouwd bij de nieuwere varianten van Windows.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je zelf al een beetje rondgezocht naar software om CBT's te maken? Als ik alleen al je titel in Google stop, krijg ik een hele hoop resultaten.

Om te voorkomen dat wij allemaal applicaties gaan roepen die je al hebt overwogen, is het handiger om aan te geven waarop je hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom die gevonden oplossingen niet toepasbaar zijn voor jou :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-11 15:41
Filmpjes spelen toch op elk OS af? Het maken van de CBT zou op een Windows XP moeten gebeuren.
Ik wil vooral uitmaken of het een haalbare zaak is om eraan te beginnen. Een paar testfilmpjes heb ik al gemaakt, in avi, maar ik zou willen weten wat ik kan doen voor welke prijs. Ik kom niet zo'n duidelijke sites tegen met halucinante prijzen.

Een nogal domme oplossing is een HTML bestand maken, in de autorun van een cd zeggen dat ie die HTML moet laden. De HTML verwijst dan naar de filmbestanden op de cd. Als ik filmpjes/cd's bekijk van TotalTraining bv, komen die met iets anders voor de dag :).
De vraag is dus vooral of zoiets ook particulier haalbaar is...

Ik heb zelf nog niets overwogen en/of getest, het had gekunnen dat er al andere mensen mee aan het spelen waren gegaan en mij kort op weg konden zetten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat voor filmpjes? :)
En da's een serieuze vraag overigens, bepaal voor zoiets de doelgroep (en de gebruikte OS versies) en ga dan kijken welke multimedia bestanden op alle OS variaties native ondersteund wordt - of biedt een cross-platform formaat aan wat met minimale moeite wel te ondersteunen is.

Heel leuk dat je een AVI container pakt en daar een h264 codec tegenaan slingert of een WMV file bakt, maar die laatste heb ik niet op mijn OSX 10.4.7 machine staan ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device