Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Ondertussen draai ik al een tijdje Windows 7 RC7100 x64. Nou probeerde ik laatst mijn Cowon Iaudio D2 weer eens van wat verse muziek te voorzien, maar W7 lijkt hem niet te herkennen. Als ik hem aansluit, gaat de batterij wel laden maar de speler verschijnt niet als aangesloten apparaat. Op de website van Cowon zelf lijkt er niets over te staan, ook op hun forum niet.

Ik draai op de speler firmware 2.59, en heb onder [instellingen] --> [systeem] --> [usb aansluiting] zowel [MTP] als [MSC] geporobeerd. Als ik te weinig info geef, vraag, en ik geef!

Afbeeldingslocatie: http://gallery.techarena.in/data/516/cowon_d2_3.jpg

Edit; geplaatst onder Windows forum, aangezien het mij een windows 7 probleem lijkt

[ Voor 6% gewijzigd door Obiter dictum op 03-03-2010 13:42 . Reden: Windows upgrade, geen RC meer ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
even schopje, kon m vandaag weer goed gebruiken maar helaas :'(

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Nog één aller-, allerlaatste schopje dan...