Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

contacten delen in outlook 2007 gekoppeld aan exchange 2003*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een vraag die vaker word gesteld op het internet maar ik heb eigenlijk nog steeds niet de oplossing die ik zoek!

Ik weet dat je simpel je contactpersonen kan delen in outlook 2007 als er wordt gewerkt met een exchange server.
Het enige vervelende is dat als ik een nieuw bericht wil beginnen, ik via de knop 'aan' niet kan browsen naar die gedeelde contactpersonen, en dat is erg vervelend als er bijvoorbeeld moet worden geforwart ofzoiets dergelijks,

Ik kan wel via contactpersonen in het hoofdscherm van outlook browsen naar die gedeelde contacten lijst, rechtermuisknop en dan kiezen voor een mail sturen.

Hebben jullie ideeën vragen suggesties enz.?

ik hoor het in ieder geval graag!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je op aan klikt, kan je toch rechtsboven kiezen welk adresboek je gebruikt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
klopt, maar die gedeelde lijst staat er helaas niet bij.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic past beter in Officesuites en -software; dus ik verplaats hem even :)

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-11 10:33
Contactpersonen -> Gedeelde Contactpersonen openen -> op "Naam" klikken....

Als hij daar niet tussenstaat dan is het niet een "standaard" gedeeld adresboek.

Even niets...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar daar kan ik hem wel vinden , bij contactpersonen staat hij wel....

Alleen als ik vanuit een nieuw bericht een gedeeld contactpersoon wil openen zie ik die lijst niet.

Vanuit outlook kan ik ze inzien bewerken en de hele mikmak, volledige functionaliteit zeg maar.

Ik weet niet of jullie anders een afbeelding willen zien ofzo?

Verwijderd

Ik zit met hetzelfde probleem. Heb me suf gegoogled, maar helaas nog geen oplossing gevonden.
Het enige wat werkt is de content van het gedeelde adresboek gekopieerd naar mijn eigen adresboek.
CTR-A en dan plakken maar.
Dat is wel leuk voor één adresboek, maar lijkt me niet echt de bedoeling. Bestaat deze functie überhaupt wel?

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Je wilt de gedeelde map als contactpersonenlijst hebben in je adresboek.

Ga naar de (gedeelde) contactpersonen via het deelnavigatiescherm van de mail, click op de "Mappenlijst", je ziet de map(pen) van (gedeelde) contactpersonen staan. Rechtermuisclick op de gewenste contactperonen.
Click op Eigenschappen > tabblad "Adresboek van Outlook" vink aan "deze map weergeven als e-mailadresboek" Click op Oke.
Als het goed is heb je nu in je adresboek de beschikking over de contactpersonen in van de zo juist toegevoegde map. Mocht dit niet zo zijn dan even controleren wat de rechten (van jou) zijn op deze map.

Kun je het vinkje niet aanvinken (grijs) dan eerst via Extra > Email accounts. "Een nieuwe adreslijst of een nieuw adresboek toevoegen" en volgende. Kies "Extra adresboeken" volgende kies het type Outlook-adresboek, click op volgende en voltooien.

Heb je al extra adresboeken (contactpersonen) toegevoegd via deze eigenschappen dan zou dit niet moeten zijn. Dan even via Extra > Email accounts. "Bestaande adreslijsten of adresboeken weergeven of wijzigen", Volgende, en je ziet dat er al in het overzicht een "Outlook-adresbook" bevindt. Click op verwijderen loop doot tot voltooien en voeg hem vervolgens opnieuw toe.

Of had je dit allemaal al uitgeprobeerd?

[Edit]
Schiet me ineens iets te binnen het bestandsformaat van de contactpersonen in Exchange 2003 en 2007 is verschillend. Zou dit ook niet wat wrijving geven?
[Edit]

[ Voor 6% gewijzigd door ollie1965 op 16-10-2009 11:38 ]

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Pagina: 1