Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste forumleden,
ik heb een n95 8GB hierop heb ik een vaste routeplanner opgezet (copilot7 later vervangen door mcguider) omdat het geheugen ruimschoots genoeg zou zijn en ik niet van mobiel internet afhankelijk wil zijn voor de routeplanner.

Als de routeplanner is ingeschakeld crashed de n95 met regelmaat. De n95 gaat uit en start vervolgens weer op. Vervolgens moet ik de routeplanner weer aangezet worden, soms staat de route er nog in soms moet ik de locatie opnieuw instellen.

De handleiding zegt dat als de batterij onvoldoende enegie heeft de telefoon uitgaat, maar tijdens de rit hangt de n95 continue aan de sigarettenaansteker, ook een nieuwe batterij helpt niet.

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je alleen Sygic draaien of heb je er meer naast draaien? Heb je de meest recente firmware op je N95 staan?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:09:
Heb je alleen Sygic draaien of heb je er meer naast draaien? Heb je de meest recente firmware op je N95 staan?
alvast bedankt voor je reactie, ik draai alleen mcguider geen andere software gen spelletjes. ik heb de firmware vervangen naar V31.0.015