• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Vriend van mij is op zoek naar het meeste beeld per meter en is daarbij gestuit op de LG 50pg2000. Dat is gewoon een model van dit jaar en warempel kost dat ding inclusief bezorgen bij Modern EUR 699,-

Op kieskeurig kan ik geen enkele tv vinden die inclusief bezorgen in de buurt van deze prijs komt. Ik kan echter ook geen enkele review vinden van deze tv, alleen deze van een model hoger:

http://www.digitalversus.com/article-460-5735-35.html

Op zich niet heel positief, maar goed het is wel een TV uit 2009 dus de standaard ligt weer hoger dan bij tv´s die in het verleden zijn getest. Daar komt bij dat de jongen die hem wil komen niet heel erg goed zicht heeft. Boeiend dus dat het beeld wat minder scherp is soms. Enige wat hij wel zal zien is de vrij matige anti-reflectieve coating. En misschien is LG als merk niet zo heel goed, maar dat weet ik zo niet.

Mijn vraag is nu eigenlijk, zien we nog tv's over het hoofd die misschien nog meer bang for the buck geeft? Volgens mij niet, want ik kan ze niet vinden, maar misschien dat iemand ergens een tv weet staan die niet op de vergelijksites wordt genoemd ofzo. Toch een uitdaging om nog iets interessanters te vinden, lijkt mij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 05-08-2009 13:36 ]

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Niet in onze Pricewatch

Zelfs al zou je een tv over het hoofd zien, dan zou het je HOOGUIT 50 euro schelen, voor dat geld hoef je niet weken te blijven zoeken lijkt mij... Persoonlijk zou ik echter niet voor een LG Plasma gaan, laat staan voor het aller, aller goedkoopste model. Mijn ervaringen met LG schermen zijn vrij matig, goedkoop, maar met een goede reden.

Besluit je toch deze te halen, zorg dan wel dat je hem eerst even in een winkel ergens kunt bekijken, geeft je net wat meer zekerheid. Succes!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Oscar Mopperkont
Mwoah, zo slecht wordt LG ook weer niet getest. Er zijn best modellen geweest die een aardige prijs-kwaliteitverhouding leveren. Maar zoals ik ook al wel zei, het is voor een vriend van mij die niet heel goed zicht heeft. De beeldkwaliteit is dus minder doorslaggevend en het zal ook wel niet heel slecht zijn.

We zijn hem trouwens nog niet in een winkel tegengekomen, maar als de kans zich voordoet, gaan we wel even kijken natuurlijk.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:01
Ik heb al jaren LG schermen en ben er stuk voor stuk erg tevreden over. Weliswaar TFT, dus misschien niet heel eerlijk. Heb een 42" full hd scherm, twee 19" monitoren en nog niks over. Mooi kleurecht. Wat mij betreft een prima keuze.

Verder idd zal de prijs niet heel veel lager kunnen, dus de vraag is of het je die zoektocht waard is.

• Oscar Mopperkont
Het is ook een beetje de sport natuurlijk. Vandaar dat ik ook alle hulplijnen inschakel. Ben zelf flink aan het googelen en kijken, maar kon niks vinden en op de een of andere manier zijn hier toch altijd weer heel vaak mensen te vinden die toch nog iets weten. :)

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-02 16:37
Als het kwalitatief beter is en ong. 70 euri duurder, is het dan ook goed:

http://www.bol.com/nl/p/e...00000006823622/index.html

http://www.nextag.com/Pan...1-TC-649276242/specs-html

Die laatste is wel in America, maar ik heb geen idee of die incl. verschepen enzo heel veel duurder wordt..

• Oscar Mopperkont
Komen ook nog verzendkosten bij, bij Bol, dus dat maakt het verschil EUR 110,- Dat is denk ik teveel voor hem.

• Oscar Mopperkont
Nou het is gewoon de PQ2000 geworden. Heb hem zelf nog niet gezien, maar hij is er al achter gekomen dat het servicemenu te hacken is en dat hij nu het menu van de PQ6000 heeft, waardoor dat ding ook nog eens DIvX kan afspelen!

Geniaal dus. Zal nog wel even posten of het beeld een beetje OK is, als ik hem heb gezien.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 16:57
Die PQ2000 is het model van dit jaar, de PG2000 is de voorganger geloof ik.

Ik heb zelf de LG 50PS8000, ik ben hier erg tevreden mee. Dat is weliswaar het topmodel in de 50-inch line-up (maar met zo'n 1100 euro ook relatief betaalbaar). De goedkopere modellen zijn vrij vergelijkbaar qua techniek geloof ik, verschil zit in extra's/instelmogelijkheden en resolutie. LG geeft je flink veel 'bang for buck'... lijkt me een prima keuze.
Pagina: 1