Ik ben aan het proberen een computer samen te stellen aan de hand van de BBG van juli (hoewel ik waarschijnlijk zal wachten tot de nieuwe bbg in september, maar dat terzijde) en het valt me op dat ik van geen enkel component prijzen te zien krijg.
Ongeacht wat ik toevoeg in mijn winkelmandje krijg ik de volgende boodschap:
Tot groot ongenoegen van de database-server moet medegedeeld worden dat er helaas geen prijzen gevonden konden worden bij de producten in je winkelmand. Het berekenen van de bestelkosten is daardoor een lastige, zoniet onmogelijke zaak geworden..
Wanneer ik over de lege prijs zweef met mijn muis krijg ik echter WEL de prijzen te zien:

Is dit een bug die recent opgedoken is of zie ik iets over het hoofd?
Ongeacht wat ik toevoeg in mijn winkelmandje krijg ik de volgende boodschap:
Tot groot ongenoegen van de database-server moet medegedeeld worden dat er helaas geen prijzen gevonden konden worden bij de producten in je winkelmand. Het berekenen van de bestelkosten is daardoor een lastige, zoniet onmogelijke zaak geworden..
Wanneer ik over de lege prijs zweef met mijn muis krijg ik echter WEL de prijzen te zien:

Is dit een bug die recent opgedoken is of zie ik iets over het hoofd?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.