Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Scanner voor honderden foto's

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:57

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik heb een scanner nodig om honderden foto's voor een project in te scannen. De foto's zijn in allemaal verschillende formaten (pasfoto, normaal, a4, zwart-wit, enz). Nu kan ik dit uiteraard met een 100 euro kostende flat scanner doen, maar liever geautomatiseerd. Weten jullie van het bestaan van dit soort scanners? Mijn budget is ongeveer 300 euro.

http://www.xbmcfreak.nl/

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ga met die 300 euro langs een paar copyshops en vraag wat ze voor je kunnen betekenen.
Zij hebben vaak scanners met een ADF (automatic document feeder) die niet gek doet bij verschillende formaten.
Al zullen de pasfoto's wel met de hand moeten, maar dat zal voor hun de moeite niet zijn (doen ze meestal op een flatbed met een template voor de grootte van alle foto's die op de plaat liggen).

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zijn er niet zoveel in die prijsklasse ... dus erham scan shop is zeker een optie.

maar had je zelf al gezocht en wat had je daarbij vastgesteld (

http://www.kieskeurig.nl/...nt=1&details=Y&advanced=1

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• pazzje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:58
Coach4All schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:29:
Ga met die 300 euro langs een paar copyshops en vraag wat ze voor je kunnen betekenen.
Zij hebben vaak scanners met een ADF (automatic document feeder) die niet gek doet bij verschillende formaten.
Al zullen de pasfoto's wel met de hand moeten, maar dat zal voor hun de moeite niet zijn (doen ze meestal op een flatbed met een template voor de grootte van alle foto's die op de plaat liggen).
Met die 300 euro kun je bij de meeste shops die deze service bieden een foto of 600 laten inscannen