Hulp gevraagd - Opzetten php (?) site

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaarne zou ik jullie hersenen even lenen...

Ik heb een website van bijna 80 MB, die vrijwel geheel uit tekst bestaat, met enkele plaatjes.
Dit is een site die destijds in frames is opgezet, met zeer platte html, dus het is veel data.

Nu will ik dat omzetten naar een database achtige omgeving, (php of zo), maar het omzetten gaat een fikse klus worden, dus ik wil het in 1 keer goed doen.
Ik heb al naar verscheidene dingen gekeken zoals Typo3, en ben er nog niet over uit wat de beste oplossing zou zijn.
Vandaar dit topic, wat zou volgens jullie een oplossing zijn?

De voornaamste wensen:
- Het is een overheidssite, dus open source is gewenst. (Overheidsbeleid, en waarschijnlijk de goedkoopste oplossing.)
- Het moet voor een redelijke computerleek (die alleen met office software werkt) mogelijk zijn om de data bij te werken, echter niet voor de eindgebruikers.
- Er moet binnen de regeling gelinkt kunnen worden naar andere bestanden, c.q. andere plaatsen in de regeling.
- De site moet kunnen worden gekopieerd (op simpele wijze), van intranet naar de internet server.

Overige wensen:
- Doorzoekbaar
- Templates makkelijk te wijzigen
- Indien mogelijk versiebeheer

Suggesties zijn zeer welkom!
Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat beviel je precies wel en niet aan de gevonden CMSen? Nu vraag je enkel een kant en klare oplossing...

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

Je weet dat er volgens het beleid geen werving mag plaatsvinden op GoT?

Ik stel voor dat je je vraag voorlegt bij een uitzendbureau!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En dus mag je het nog een keer proberen, maar dan wel de twee linkjes van hierboven in acht nemen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.