Aanschaf laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

• mda85
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-12-2025
Hoi,

Ik ben opzoek naar een laptop maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

De laptop ga ik gebruiken voor de volgende dingen:

- Huis tuin en keuken dingen
- Photoshop
- Af en toe gamen ( niet vaak want ik heb mijn vaste pc daarvoor maar af een toe call of duty 4 moet hij wel aan kunnen, hoeft niet op high )
- Ik wil heb ook gebruiken als Media Center PC, ik wil de laptop aansluiten via HDMI
Ik heb op dit moment een Samsung HD ready tv, maar er komt binnenkort een Full HD lcd tv.

Het scherm moet 15.4 of 15.6 inch zijn niet groter niet kleiner >:)

Het bedrag dat ik er maximaal aan wil uitgeven is 900 euro

[ Voor 6% gewijzigd door mda85 op 05-08-2009 09:17 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.