Is er al iemand die op de ds 109 bv eweka heeft ingestalleerd en die werk!?. ik probeer van alles maar hij start niet met downloaden.
dat is het hem juist daar kom ik niet uit heb alles gedaan dacht eweka ingesteld maar als ik de nzb invoeg zegt dat aan het downloaden is maar gebeurt niks !
Firmware geupdate naar de laatste versie, desnoods de beta?
Hierin kan je gewoon in het download center een server naam, poort en gebruiksnaam invullen..
Hierin kan je gewoon in het download center een server naam, poort en gebruiksnaam invullen..
alles geprobeerd niks werkt dit is echt een dikke teleurstelling wat een .... ding ben vanaf vanmorgen 06;00 uur bezig sommige dingen werken en andere met geen mogelijkheid zo duur ding en ! niks plug and play, en een mega slechte handleiding.
krijg ook niet zichtbaar in netwerk bij vist64, nog even en hij vliegt ................................
als iemand nog een tip, of hulp kan bieden bij install heel graag.
krijg ook niet zichtbaar in netwerk bij vist64, nog even en hij vliegt ................................
als iemand nog een tip, of hulp kan bieden bij install heel graag.
En direct via GrabIt werkt het wel?
Heb zelf de newsgroepen van mijn provider hierop ingesteld en dit werkt perfect..
Heb zelf de newsgroepen van mijn provider hierop ingesteld en dit werkt perfect..
Smile hoe heb je dat gedaan ? vandaag weer met goed moed verder, ondekt dat vista64 heb waarschijnlijk zie als onbekend apparaat
Onbekend apparaat? Waar heb je het over...Anoniem: 295042 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:18:
Smile hoe heb je dat gedaan ? vandaag weer met goed moed verder, ondekt dat vista64 heb waarschijnlijk zie als onbekend apparaat
Je gebruikt toch wel niet één of ander 3th party tooltje om dit in te stellen mag ik hopen?

ja dat heb ik ook gedaan, had nog oude pc met xp en dan werkt het meteen ! email verzonden naar synology en volgens hun moet het werken onder Vista64 dus snap er even niks van.
En mbt dowloaden volgens mij ligt de NZB site eruit !
En mbt dowloaden volgens mij ligt de NZB site eruit !
FYI, de webface op je Synology bak staat los van het besturing systeem..

klopt spraak over 2 problemen !, kreeg de DS niet aan het werk onder vista64.Woohooo schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:48:
FYI, de webface op je Synology bak staat los van het besturing systeem..
Maar het probleem hier is het downloaden en dat werkt nog steeds niet ! hij geeft aan dat is downloaden maar komt niks binnen, als avg uitzet gebeurt ook niks.
Nu het weer koel op zolder gaan we verder uitzoeken waarom het niet wil werken
Als je in explorer invoert //diskstation:5000
dan moet je naar je inlogscherm komen.
ik mag aannemen dat je de firmware erop gezet hebt.
Ik gebruik hier een DS109, en deze doet netjes via filters en SabNZBd een schedule aflopen.
elke dag weer netjes nieuwe afleveringen en filmpjes die ik in de queu gezet heb, of laat zetten
( zowel met Eweka, Hitnews & Ziggo servers )
Voor SabNZBd kijk je hier
dan moet je naar je inlogscherm komen.
ik mag aannemen dat je de firmware erop gezet hebt.
Ik gebruik hier een DS109, en deze doet netjes via filters en SabNZBd een schedule aflopen.
elke dag weer netjes nieuwe afleveringen en filmpjes die ik in de queu gezet heb, of laat zetten
( zowel met Eweka, Hitnews & Ziggo servers )
Voor SabNZBd kijk je hier
[ Voor 9% gewijzigd door FreshMaker op 08-08-2009 12:17 ]
FreshMaker, ben de site aan het door worstelen, tussen door ook nieuwe router switch gekocht. De oude vigor 2200E kon de snelheden niet aan.Tevens heb ik de nieuwste firmware op DS 109 gezet.
Soms zou het handig zijn voor de oudere onder ons een stoort stappenplan voor install te maken.
Maar we gaan verder om te laten werken
Soms zou het handig zijn voor de oudere onder ons een stoort stappenplan voor install te maken.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 295042 op 11-08-2009 15:46 ]
update in verhaal vista 64 opnieuw geïnstalleerd en yes de DS 109 werkt. Het laatste probleem is nog steeds het downloaden steeds de melding waiting 10 sec to retry.Anoniem: 295042 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:14:
FreshMaker, ben de site aan het door worstelen, tussen door ook nieuwe router switch gekocht. De oude vigor 2200E kon de snelheden niet aan.Tevens heb ik de nieuwste firmware op DS 109 gezet.
mijn setting is dus pc vista 64, router/switch D-link 655 en daar op aangesloten de switch TP-link sg-1008D.
weet iemand de oplossing aub
De SABnzbD van mertymade-site heb je al geinstalleerd ?
of probeer je nog steeds het geheel via de downloadmanager te laten werken ?
als je het pakket voor de DS109 ophaalt en uitpakt in een mapje op je pc, dan kan je via pakketmanager daar naartoe, en installeren maar
daarna kan je via iexplorer naar de locale pagina om de zaak te installeren ( http://diskstation:9200/sabnzbd )
( het poortnummer (9200) staat in je pakketmanager )
als je daar je gegevens invoert van eweka met login en passw. dan moet het gaan werken
of probeer je nog steeds het geheel via de downloadmanager te laten werken ?
als je het pakket voor de DS109 ophaalt en uitpakt in een mapje op je pc, dan kan je via pakketmanager daar naartoe, en installeren maar
daarna kan je via iexplorer naar de locale pagina om de zaak te installeren ( http://diskstation:9200/sabnzbd )
( het poortnummer (9200) staat in je pakketmanager )
als je daar je gegevens invoert van eweka met login en passw. dan moet het gaan werken
Pagina: 1