Advies omtrent Medion Akoya P8610

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312954

Topicstarter
Vanochtend (5 augustus) heb ik de mogelijkheid om bovenstaande laptop te kopen voor € 599,00.
Nu vroeg ik me af of dit het geld waard is, en waar is er meer kennis en advies beschikbaar dan hier.
bij pricewatch stond die wel maar met verkeerde (verouderde specificaties).

Huidige specs zijn:
- Intel core 2 duo processor T6400
- Nvidia GeForce 9600GS DirectX 10 met HybridPower ondersteuning.
- 320 GB Harde schijf
- 18,4 inch beeldscherm
- Draadloos LAN 802.11 b/g/draft
- Blu-Ray disk drive/multi standaard dvd-cd/brander.
- 1,3 MP webcam met microfoon
- Li-ion accu met 9 cellen
- Gbit Ethernet Lan

wat vinden jullie hier van en is dit het geld waard? ik hoop op een spoedige reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:15
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.