Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Blu-ray Rip afspelen met Power Dvd 7.3

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Hallo,

Ik ben onlangs begonnen met het rippen van me blu-ray verzameling, voor in me HT Kamer die ik aan het bouwen ben, om tot een soort film jukebox te komen, dit is wat handiger dan telkens schijfjes te moeten wisselen. Nu hoorde ik dat je met power dvd 7.3 nog in staat was de map structuur van blu-ray af te spelen.
Alleen krijg ik dit niet voor elkaar, het werkt wel gewoon als ik een blu-ray iso mount, maar heb geen zin om van al me rips iso's te moeten maken.

Ook kan ik de stream map loaden in powerdvd, maar dan kan ik oa geen ondertiteling selecteren en heb ik niet altijd geluid.

Kan iemand me op weg helpen ?

Bedankt

Verwijderd

De enige die ik heb kunnen vinden die dit goed kon is Arcsoft Total Media Theatre. Ik kreeg het met PowerDVD ook niet voor elkaar, en alle topics die ik erover gevonden heb liepen tegen hetzelfde probleem aan.

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:36:
De enige die ik heb kunnen vinden die dit goed kon is Arcsoft Total Media Theatre. Ik kreeg het met PowerDVD ook niet voor elkaar, en alle topics die ik erover gevonden heb liepen tegen hetzelfde probleem aan.
Dan ben ik dus bang dat ik inderdaad van al mijn rips iso zal moeten maken :'(

Verwijderd

Das wel het makkelijkst inderdaad. Dat ga ik binnenkort ook doen als ik eindelijk mijn storage op orde heb, mijn 12 TB zit nu vol :(

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ik heb afgelopen week hetzelfde probleem gehad maar met WinDVD kon ik in ieder geval de m2ts stream afspelen, de rest weet ik niet meer.

Verwijderd

Ja de m2ts stream is ook geen probleem. Dan de ondertiteling aan kunnen zetten is wel een probleem als je geen menu tevoorschijn krijgt.
Pagina: 1