Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

kan niet verwijderen op extern apparaat vw te lang pad

Pagina: 1
Acties:

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 16:52
Ik heb een Zolid media player met 30Gb harde schijf. Ik ga op vakantie en ben dat ding voor de kids aan het vullen en met de ruimte die over is wilde ik wat programma's zetten, zodat ik maar 1 extern apparaat mee hoef te nemen. Nu heb ik iets gekopieerd waarvan nu blijkt dat het pad boven de 256 karakters komt. Achteraf wist ik dat, maar goed 8)7 . Nu wil ik dat verwijderen, maaar daar heeft Windows 7 niet zo'n zin in. Daarbij komt ook dat de diepste laag aan mappen helemaal verbasterd is.
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/110608.jpg

Nu heb ik gezocht op google , maaar kan blijkbaar de juiste zoekwoorden niet formuleren.

Leuk detail. Als ik de eigenschappen van de "D" map bekijk, is de inhoud 111Gb groot :P

[ Voor 6% gewijzigd door its_Muppet op 04-08-2009 21:46 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
chksdk X: /f al geprobeerd?

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11 20:51

wowi

Soms kun je de mappen wel verwijderen als je ze verplaatst naar de root van de schijf zodat het pad minder diep is.

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 16:52
@Rolf: Nu wel en het werkt, het leven kan soms zo moeilijk zijn als je even niet op het commando komt. Thanx!!
@Wowi: bij verplaatsen kwam dezelfde melding.

[ Voor 20% gewijzigd door its_Muppet op 04-08-2009 21:49 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)