Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie weet er USB-camera-sticks te vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een poos aan het zoeken, maar ik wil graag het volgende:

een USB-stick met een camera, waar je met een druk op de knop simpel een filmpje van zeg eens een minuut of 5 kan opnemen. Inpluggen, bestand afspelen, klaar.

Het is voor een schoolproject waar ik op een heel eenvoudige manier kinderen toegang wil geven tot het uploaden van een filmpje. Via telefoon of andere software is lastig omdat de beschikbare drivers op de schoolcomputers niet aanwezig zijn. Ook is de grote verscheidenheid niet te doen.

Ik wil dus aan scholen die met het project meedoen zo'n stick in bruikleen geven, zodat ze een filmpje kunnen schieten en dan meteen uploaden naar ofwel youtube of naar onze web-applicatie.

Maar goed, waar vind ik zo'n usb-stickje?

Elke tip is welkom!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Feitelijk is dit niet veel anders dan een goedkope camera die je met een USB kabeltje aansluit. Deze zijn vaak (meestal ?) gewoon als usb-mass-storage toegankelijk, net als USB-sticks. Alleen heb je dan een USB kabeltje ....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nee, ze zijn er wel. Ze zijn iets groter dan een USB-stick en je kan ze zo inpluggen. Mijn vader had er één uit Thailand meegenomen volgens mij, maar dat is best rukke kwaliteit (zowel de video als de behuizing :P)

[ Voor 9% gewijzigd door Bolletje op 04-08-2009 17:10 ]

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:05
Volgens mij was de SpyCam zoiets. Volgens mij was ie van Trust. SpyC@m 100 ofzo?

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:28

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Na even googlen kom ik op deze link: http://www.pocketinfo.nl/...tal-flip-video-ultra.html

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:54

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

hij zoekt geen webcam.. hij zoekt een camera dus 1tje die werkt zonder ingeplugd te zitten via USB.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:54
neen.. hij wilt een webcam op camera die een mass storage is..

als hij echt enkel een camera wilt.. dan is elke camera die mass storage doet toch goed? met andere woorden de goedkoopste van de goedkoopste....

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
anders kijk even op http://www.dealextreme.com/
daar hebben ze zulke apparaatjes wel

Verwijderd

Topicstarter
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:47:
neen.. hij wilt een webcam op camera die een mass storage is..

als hij echt enkel een camera wilt.. dan is elke camera die mass storage doet toch goed? met andere woorden de goedkoopste van de goedkoopste....
Jep, dus eentje met een klein accutje, die als ik m inplug een mass-storage is met het liefst een mp4 file :)

Ik ga jullie links wel bekijken, en echt als ik met google veel tegen kwam had ik hier de moeite voor een topic niet aangemaakt ;) Vaak zitten er op tweakers net die mensen die zo'n ding in de handen hebben gehad. Veel camera's zijn inderdaad voor gebruik als webcam en dat moet ik juist niet hebben.

Eerdere links: die op pocketpc site is wel erg duur, 150 is niet de prijsrange die ik zoek. Het moet echt max 20-30 dollar zijn.

EDIT
Wat een aanbod bij deal-extreme ! Daar staat er een (sold out) voor 13 dollar. 4Gb, 640x480 .. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 19:53 ]

Pagina: 1