Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb een XFX GTX 275 gekocht (mijn 8800 GTS had het begeven) en na een bepaalde tijd valt de gehele PC uit (alleen als de kaart belast wordt) waarna hij na een seconde of 3 weer aan gaat.
Ik heb tot nu toe verschillende driver versies geprobeerd, ik heb m'n geheugen vervangen, Bios ge-upgrade, heb hem op verschillende power-rails gezet. Niets lijkt te helpen. De kaart valt ook niet op de maximale temperatuur uit, hij wordt max ongeveer 76 C.
Ik heb een Asus P5K Deluxe moederboard en een Thermaltake 700W Truepower voeding (lijkt mij voldoende).
Ik heb het idee dat op de één of andere manier de GTX 275 niet goed wil werken met bepaalde borden van Asus. Ik heb tot nu toe 1 andere post gevonden en dit betrof een Asus P5N. Deze persoon had na het vervangen van zijn moederboard geen problemen meer (hij had een evga board gekocht).
Ik heb een call lopen bij XFX, zij willen dat ik de kaart in een andere PC probeer, dat ga ik binnenkort proberen. En ik heb een post lopen op het nvidia forum, maar daar zijn nog weinig nuttige reacties op gekomen. Ik ga vanmiddag Alternate bellen om te vragen of zij hier ervaring mee hebben.