Toon posts:

Logitech G51 volume control kastje verlengen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds een weekje een logitech G51 audio setje.
alleen 1e wat me opviel was dat de draden allemaal zeer kort waren, dit heb ik bij de boxen allemaal wel opgelost met audio verleng kabels. :9

De volume kastje(waar je het volume mee kan aanpassen) zit met een VGA stekker in de subwoofer.
Nou ben ik al naar een paar winkels gegaan om te vragen of ik dat kastje kan verlengen met een VGA verleng kabel. op een gegeven moment kreeg ik te horen dat ik dat beter niet kon doen want volgens die persoon kon mijn hele setje kapot gaan. !!?? :o

Weten jullie hier toevallig meer van af?

voor dit setje had ik de x540 van logtech, ook een 5.1 audio setje.
deze heb ik terug gebracht omdat ik het geluid niet super vond.
en wat mij heel erg opviel was dat de boxen achter een geluid gaven alsof die in een bak met water stonden. hiervoor moest je wel je oor tegen de (achter) boxen aan houden .
maar... dit probleem heb ik ook bij de G51 terwijl deze toch een stuk duurder waren. :?

Kan dit mischien aan mijn geluids kaart liggen? of is dit geluid gewoon normaal?
de geluidkaart die er nu in zit is die gene die je bij een P5E moederbord van asus er bij krijgt.

Alvast heel er bedankt voor jullie reacties!!! _/-\o_

Groeten bobby brand

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:34
bak water is soort van dolby logic effect. Met echt 5.1 geluid heb je dat dus niet.

Maar verlengen van de kabel had bij mij weinig nut. Setje ging gewoon niet aan. Haalde ik de kabel er tussenuit toen deed die het weer prima.

Verwijderd

Topicstarter
oke
dus dat water is niet egt te verhelpen?

tanks voor de reactie

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-02 11:59
Zo klinkt mijn Sony DB930 ook bij Dolby Prologic. Is gewoon het surroundgeluid, niks om je zorgen over te maken. Als ik bijvoorbeeld Mariokart speel, hoor ik karts vanachter aankomen, ondanks de 'bak water' die je hoort met je oor op de speaker :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.