Ik heb momenteel een Juniper SSG-5 staan thuis.
Nu heb ik momenteel op interface 0/0 men ADSL aansluiting staan.
Tevens krijgt interface 0/0 zijn IP adress via de ADSL modem.
Nu heb ik gezien dat er ook een backup interface kan geconfigureerd worden op de SSG-5 ( nuja, dat besluit ik uit de webinterface, aangezien ik in de manual er niets over vindt, enkel basic device configuration ).
Deze backup lijn kan geconfigureerd worden op interfce 0/1.
Hoe doe ik dit nu best ? gewoon hetzelfde instellen als de hoofd interface op de ADSL lijn ?
Of kan ik hier best andere instellingen gebruiken, en wat of hoe, want de pdf fie die ik vind is enkel maar basic device configuration van 64 paginas, en ik vind er niets in terug over de backup interface configuratie.
Zou bv handig zijn mocht je ook load balancing op de Juniper kunnen doen.
Iemand enig idee ?
Nu heb ik momenteel op interface 0/0 men ADSL aansluiting staan.
Tevens krijgt interface 0/0 zijn IP adress via de ADSL modem.
Nu heb ik gezien dat er ook een backup interface kan geconfigureerd worden op de SSG-5 ( nuja, dat besluit ik uit de webinterface, aangezien ik in de manual er niets over vindt, enkel basic device configuration ).
Deze backup lijn kan geconfigureerd worden op interfce 0/1.
Hoe doe ik dit nu best ? gewoon hetzelfde instellen als de hoofd interface op de ADSL lijn ?
Of kan ik hier best andere instellingen gebruiken, en wat of hoe, want de pdf fie die ik vind is enkel maar basic device configuration van 64 paginas, en ik vind er niets in terug over de backup interface configuratie.
Zou bv handig zijn mocht je ook load balancing op de Juniper kunnen doen.
Iemand enig idee ?
-| Hit it i would ! |-