Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vage FireFox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heb al eeuwen last van een probleem met FireFox, kreeg het probleem na een storing van Tele2 hun DNS servers, maar die storing is al maandenlang verholpen.

Bij bijvoorbeeld kijken van filmpjes op gamekings.tv buffert hij enorm traag, dat terwijl andere pc's in mijn netwerk daar geen last van hebben. (ook met IE)
Op geen enkele site blijf ik ingelogd, als ik me inlog op youtube en firefox weer herstart, ben ik weer uitgelogd (dit heb ik met internet explorer niet).

Heb al geprobeerd de verbinding te 'herstellen' in windows, firefox opnieuw geinstalleerd maar nee niks helpt.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Probeer maar eens een nieuw profiel aan te maken (firefox.exe -p), met dat nieuwe profiel kan je dan testen of het misschien aan een add-on oid ligt. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dus je enige probleem is dat filmpjes op een site traag zijn; of zijn er nog andere zaken die afwijken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:27:
Dus je enige probleem is dat filmpjes op een site traag zijn; of zijn er nog andere zaken die afwijken?
En dat ik niet ingelogd blijf op sites waarvan ik dat wel wil.

Heb trouwens ook al about:config gedaan en alles herinitialiseerd, werkt ook niet.

Raak ik dan niet mijn huidige profiel kwijt dan? En hoe werkt dat -p precies dan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[google="firefox.exe -p"] => http://kb.mozillazine.org/Profile_Manager ;)

Gaat het trouwens om hetzelfde als Firefox cookie probleem ??
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:34:
Hallo, een week geleden bevroor mijn vuurvosje en moest ik m'n computer forceren om te herstarten.
Dat kan ik namelijk niet helemaal rijmen met 'al eeuwen'. Of is het een andere PC. Op hetzelfde netwerk?

offtopic:
Je wilt een volgende keer even een betere topictitel bedenken, termen als 'probleem' en 'vage' zijn zegmaar niet echt goed om te beschrijven wat er nu het probleem is of wat er nu vaag is :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 04-08-2009 17:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)