Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Dank voor je snelle reply!
Het lukt me niet. Ik heb een php file (index.php) waar ik de variabelen ($1,$2) oproep. De htaccess file lijkt wel niks door te geven en als ik een subdirectory probeer dan geeft de server aan dat deze niet bestaat.
Wat doe ik fout?
Het lukt me niet. Ik heb een php file (index.php) waar ik de variabelen ($1,$2) oproep. De htaccess file lijkt wel niks door te geven en als ik een subdirectory probeer dan geeft de server aan dat deze niet bestaat.
Wat doe ik fout?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Ik doe altijd het volgende:
In php kan je dan gewoon de $_SERVER['REQUEST_URI'] opbreken en mee doen wat je wilt.
code:
1
2
3
| RewriteEngine On
RewriteCond %{REQUEST_URI} !/ditiseenechtmapje/.*$
RewriteRule (.*) index.php [L] |
In php kan je dan gewoon de $_SERVER['REQUEST_URI'] opbreken en mee doen wat je wilt.
Zou MultiViews (geen Rewrite, maar gewoon apache directive) geen optie zijn?
Hij doet het! Dank!
[ Voor 128% gewijzigd door HekkeySE op 04-08-2009 16:38 ]
Voorbeeldje:HekkeySE schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:06:
Dank voor je snelle reply!
Wat doe ik fout?
/redirect/google/com/ wordt in werkelijkheid: "/redirect/index.php?site=google&tld=com"
Aanroepen moet dus met $_GET['site'] en $_GET['tld'].
Maar goed, als dat van Sillymidget ook werkt, prima, en ziet er ook nog wat mooier uit.
Pagina: 1