ieeeepppppp :P
is het weer zo'n TOP-SECRET project of mogen wij ook weten waar't over gaat?
Waarschijnlijk niet .Op vrijdag 02 maart 2001 09:50 schreef poohbeer het volgende:
is het weer zo'n TOP-SECRET project of mogen wij ook weten waar't over gaat?
Dus we moeten de frontpage in de gaten houden
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ervan uitgaand dat het ook daadwerkelijk daar geplaatst wordOp vrijdag 02 maart 2001 10:37 schreef pier het volgende:
Waarschijnlijk niet .
Dus we moeten de frontpage in de gaten houden.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik heb even overleg gepleegd met mijn eerwaarde collega (Daniel) en ik denk dat dit inderdaad wel iets leuks kan worden. Ik weet nog niet of het een review of een feature worden zal, maar het is zeker een interessant project. (Ik verklap lekker niet waarover het gaat
)
Bericht hierboven
grrr ik eis dat je het mij vertelt, anders ga ik staken
Bluf 
Als je wilt weten waar het over gaat moet je mee helpen
Als je er nu niet achter komt voor het geplaatst is ligt het niet aan mij
Hoe kunnen we nou mee helpen met iets waarvan we niet weten wat het is..?Op vrijdag 02 maart 2001 16:32 schreef VROEM! het volgende:
Bluf
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Nee die krijg je niet.Krijgen we een taart als we het weten
Tenzij je erachter komt en je gaat het verklappen, dan kom ik hem langsbrengen om te kijken of je hem in 0.1 seconde op krijgt
Waarom mail je niet gewoon direct de adjes?
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Maar ik zeg lekker niks 
Ik kan trouwens misschien wel hulp gebruiken. Floris doet denk ik al een en ander straks. Maar iemand die om kan gaan met frezen en kolomboren zou weleens handig kunnen zijn.
Als je CNC kunt frezen ben je helemaal de man, zoals ik er nu tegenaan kijk.
Bied maar aan. Het is wel in Delft, mijn iepost adres staat in mijn handtekening
Ik kan trouwens misschien wel hulp gebruiken. Floris doet denk ik al een en ander straks. Maar iemand die om kan gaan met frezen en kolomboren zou weleens handig kunnen zijn.
Als je CNC kunt frezen ben je helemaal de man, zoals ik er nu tegenaan kijk.
Bied maar aan. Het is wel in Delft, mijn iepost adres staat in mijn handtekening
ik wil wel mee helpen maar dan moet je me wel mailen wat ik moet doen, dan weet ik pas of ik sowieso verstand er van heb om mee te helpen en dan kan ik pas beslissen of ik mee kan helpen
Pagina: 1