MSI brengt zijn eerste AM3-moederbord met sli-ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:54
Hij staat nog in de queue, maar is het niet zo dat bedrijven e.d. worden verwezen alsof ze vrouwelijk zijn?

Dus: MSI brengt haar eerste AM3-moederbord met sli-ondersteuning uit ?

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-02 15:38
Je hebt helemaal gelijk. Maar als een stukje in de qeue verschijnt, moet deze nog gecheckt worden door de eindredactie. En zo te zien hebben zij de uiterst grove fout al herstelt :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Marc Rademaker schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:03:
Je hebt helemaal gelijk. Maar als een stukje in de qeue verschijnt, moet deze nog gecheckt worden door de eindredactie. En zo te zien hebben zij de uiterst grove fout al herstelt :)
* Rataplan slaat Marc :9 Dusch niet, ik citeer even de handleiding die jij op je nachtkastje hoort te hebben liggen:
Voor nieuwsberichten is het vooral van belang dat bedrijfsnamen onzijdig zijn.
Dusch :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-02 12:09

Bolletje

Moderator Harde Waren
Er staat dat er een NV 8200 IGP in zit, maar dit is een 8300. Kijk hier bijvoorbeeld maar:

http://www.techpowerup.co..._SLI_AM3_Motherboard.html

Op Fudzilla staat het ook :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bolletje op 04-08-2009 16:42 ]

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

't Is inmiddels nieuws: MSI brengt zijn eerste AM3-moederbord met sli-ondersteuning uit geworden :)

En wat die 8300 betreft: ik zal je maar even op je mooie insert color here ogen geloven ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-02 15:38
Rataplan schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:11:
[...]

* Rataplan slaat Marc :9 Dusch niet, ik citeer even de handleiding die jij op je nachtkastje hoort te hebben liggen:
[...]
Dusch :)
hihi, verkeerd gelezen. Dacht dat bitage bedoelde dat 'haar' fout was. En er stond al zijn, dus leek het verbeterd. Moet het boekje begrijpend lezen nog eens doorbladeren :p

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:54
Jaja, lul je er maar weer uit O-)

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het moet gezegd, toen ik na Marcs post naar de checkqueue keek, stond er inderdaad 'zijn' en dat is consistent met wat hij nou vertelt :)

Al kunnen we natuurlijk altijd nog beginnen over de mislukte-poging-tot-voltooid-deelwoord die 'herstelt' is, of natuurlijk over het feit dat hij de topicstart tegen alle waarschijnlijkheid in toch verkeerd las >:)

edit:
Oh, dat laatste deed 'ie zelf al. Geen lol aan, zo :{

[ Voor 17% gewijzigd door Rataplan op 04-08-2009 19:20 ]

Pagina: 1