[Classic ASP] response.redirect icm frames

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Voor een affiliate actie draaid een website die ik ook heb gemaakt binnen een frame op een andere website. Nu geeft dit problemen tijdens bv inloggen. Na het inloggen gebeurt er een response.redirect. Dit geeft onverwachte problemen met IE, Firefox daarintegen werkt wel correct.

De enigste oplossing wat ik tegenkom is om een javascript redirect te gebruiken waarbij de location word veranderd. Omdat dit een website is welke al lang prima draaid heb ik eingelijk weinig behoefte om er wijzigingen in aan te brengen... ik heb ook geen idee als ik andere problemen kan verwachten namelijk, dus het liefst zou ik een andere oplossing zoeken maar heb eingelijk geen idee hoe.

Iemand een idee? Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-09 17:48

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

[ranzige methode]
Genereer bij correct inloggen een JS location redirect voor het top-frame.
[/ranzige methode]
Verder kan je sowieso sessie problemen krijgen als je meerdere .asp pagina's binnen een frame laadt, terwijl de framepagina zelf geen .asp pagina is.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Nu je dat zo zegt over de sessies...

Als de login succes is worden eerst de sessies gezet en daarna word pas een redirect uitgevoerd. Als ik zo denk zou ik wel ingelogd moeten zijn ook al word de redirect niet uitgevoerd. Dat is dus niet het geval, ik ben ook niet ingelogd namelijk... ik kom gewoon weer op dezelfde pagina terrecht als waar ik begon zonder ingelogd te zijn, net alsof de request vars helemaal niet zijn aangekomen... ik snap er niets meer van hahaha

Wat zou het verschil kunnen zijn tussen IE en Firefox...? FF werkt wel namelijk, enkel IE laat me in de steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-09 17:48

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

ocdaan schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:12:
Wat zou het verschil kunnen zijn tussen IE en Firefox...? FF werkt wel namelijk, enkel IE laat me in de steek.
EfBe in "\[C#] frames met 3 webforms vuurt 3x Sess..."

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Topicstarter
Thanx gorgi_19!

Weet nu iig waar ik het moet zoeken ;)