Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

problemen bij Belgacom vandaag ?

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Dit vraag ik me momenteel af :)

Rond circa 12.30 is mijn connectie met belgacom "dood" gegaan (Edge tether met de iPhone ftw voor deze post)

Router had nog connectie, en pingen naar de uitgaande poort (Belgacom kant) lukt, maar als ik naar hun DNS Servers ping failt hij om een response te krijgen.

Is dit iets lokaal of hebben andere mensen (die internet hebben dankzij noodoplossingen/netwerk vd. Buren) nog iets opgemerkt ?

Heb ff snel gegoogled/belgacom site nagekeken maar vooraleer ik belgacom bel wil ik even eerst hier horen of nog andere mensen problemen hebben/hebben gehad ?

Alvast bedankt.

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren veel problemen met internet. Sommige websites gaan vlot bij andere krijg ik een time out. Heb gisteren na 25min muziek luisteren het opgegeven hen te bellen, hopelijk lukt het vandaag om een oplossing te krijgen.

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

achja, ik heb dat ook al een paar keer voorgehad is normaal, als je zoiets tegenkomt is het beste wat je kan doen even DNS manueel instellen naar openDNS

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07 15:44
Heb dit al gedaan maar blijkt niet te helpen. Als ik mijn verbindingstijden raadpleeg dan merk ik dat mijn router iedere 20 - 30 min een nieuwe verbinding moet maken (blijkbaar al sinds juni maar nu pas merkbaar).
Zowel modem als router zijn vernieuwd dus daaraan kan het niet echt liggen denk k. Tenzij ik nog een optie over het hoofd zie.