[PW]Behuizingen - filteren op aantal bays

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 20:40
Was net een behuizing aan het zoeken maar nou wou ik filteren op het aantal bays, zowel 3.5 als 5.25. Maar dit is helaas niet mogelijk.
Wel kan dit bij de "Specificaties" van een product worden terug gevonden maar helaas kan er niet op gefilterd worden.

Dus mijn vraag is dan ook of deze filter optie al in de planning staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:34
Mag ik daaraan toevoegen het filteren van afmetingen voor zover dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Het stomme is dat wij wel in de database hebben staan hoeveel bays een behuizing heeft, maar dat nog niet laten filteren in het categorie overzicht. Dit staat op de planning voor een later stadium van het Pricewatch 3 project, en zal dus waarschijnlijk dit jaar nog zijn weg weten te vinden naar de Pricewatch.

Filteren op afmeting zal tegen die tijd waarschijnlijk ook tot de mogelijkheden behoren. Ik kan dus nog geen beloftes doen over wanneer je voorgestelde functionaliteit beschikbaar zal zijn, maar het zijn beiden dingen waar wij al aan gedacht hebben en die wij in ieder geval in willen voeren :).

Overigens hebben wij voor dergelijke suggesties ook Devtrack, waar alle development verzoekjes staan. Als je wilt discussiëren over je idee dan ben je in het juiste forum, maar als het enkel een suggestie is kun je voortaan op Devtrack terecht ;).

[ Voor 20% gewijzigd door Randal Peelen op 04-08-2009 12:55 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie dit filter dan ook gelijk voor de moederborden invoeren?
Geweldig als je 5 of 6 schijven in je systeem moet/wil zetten.

Of soort van link van moederbord x --> bij passende behuizing bv.
En omgekeerd natuurlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 10:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Helaas is Devtrack een nogal... onhandige interface. Vooral voor developers handig. Maar je kunt bijv niet eens zoeken op tekst, dus het hierbij behorende ticket teruvinden is voor ons stervelingen onmogelijk. Ik ken Mantis verder wel, maar ik vind het vooral een intern tooltje.

Anyway, dit topic is alweer een tijdje oud, maar het "probleem" van niet op aantal bays kunnen selecteren is er nog steeds. Het is toch niet al te lastig om dit te bouwen? Er zijn vgs mij wel meer "aantal" filters aanwezig in de PW :)

De filters die er nu zijn voor bays zijn m.i. zo goed als useless. Hooguit handig wanneer je een kast zoekt die per se géén bays van een bepaald type heeft, want bijna alle kasten hebben zowel grote als kleine, alleen de vraag is altijd hoeveel ;)

Misschien ook gelijk meefilteren hoeveel bays intern en extern zijn, en hoeveel er afgedekt worden met een evt deurtje? Als we toch bezig zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door _Thanatos_ op 26-05-2011 22:36 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intel_478
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-09 03:13
Lieve Devvers,

Bedankt dat ik al jaren dankbaar gebruik mag maken van de geliefde Pricewatch!

Nu wil ik graag dit verzoek uit 2009, 2010, 2012 en 2013 graag wederom onder uw aandacht brengen

Graag zou ik kunnen filteren op aantal interne bays van bijv. 3,5". In de NAS categorie is het al wel mogelijk zie ik.
Zou enorm handig zijn om dit bij behuizingen-categorie ook te kunnen!
Pagina: 1