SMS Service

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT,

Ik wist niet goed in welk sub-fora ik dit moest posten, maar omdat het voornamelijk met PHP te maken heeft post ik het hier.

Ik wil een sms service opzetten. De bedoelling is dat als iemand bijvoorbeeld "prijsvraag antwoord" sms't naar bijvoorbeeld 2010 ofzo. Dat er dan een link aan wordt geroepen op mijn server (Op deze manier: Http://link/bestand.php?bericht=HIER HET BERICHT DAT GESMST IS).

Vervolgens wil ik PHP ook een SMSje terug laten sturen, of het antwoord klopt of niet.

Hoe ik PHP laat controleren of het antwoord e.d goed is snap ik allemaal wel. Maar wil voornamelijk weten waar ik moet zijn om te zorgen dat als iemand "woord bericht" smst naar een bepaald nummer, dat er dan een link wordt aangeroepen op mijn server.

Weet een van jullie dit?

Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er zijn er meer, maar kijk eens naar:
http://mollie.nl/
Een van de groteren

Wat extra info:
Kijk dan eens bij ShortCode. Een ShortCode op je eigen mobile is niet mogelijk (gok ik) en daar is weinig standaard voor te vinden (SMS ontvangen met je mobiel)

Kijk ook eens hier:
http://mollie.nl/faq/26/

Iets eerder ;)

[ Voor 66% gewijzigd door TheGhostInc op 04-08-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:10
Kijk hier eens naar?

Afbeeldingslocatie: http://mollie.nl/images/misc/shortcode_flowsheet.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mollie is dan weer betaald. Ik heb ook gehoord dat een gratis optie's zijn en dat je bijvoorbeeld je eigen subwoord hebt dan, dus dat 1010 een gedeelde shortcode is, maar dat als mensen bijvoorbeeld "subwoord antwoord vraag" erin zetten, dat het dan naar jou wordt verstuurd.

Ook is het de bedoelling, dat de mensen betalen voor het ontvangen van het SMSje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Jij wilt dus gratis gebruik maken van een dienst en er ondertussen zelf geld mee verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:23
Als jij er geld mee wilt verdienen, dan kun je er toch gewoon voor betalen? Ik kan me niet voorstellen dat een dergelijke dienst gratis zou zijn. Voor niets gaat de zon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:50

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Gratis ga je niet vinden, als je dat wel vind dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
dit ga je inderdaad niet gratis redden!
daarnaast kun je het wel zelf opstellen, maar kun je niet dezelfde kwaliteit behalen als dat van bijvoorbeeld mollie.

Mollie is zeker betaalbaar, helemaal als je gebruikt gaat maken van reverse biling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gewoon Mollie pakken, je vraagt aan je klant meer dan jij betaalt aan Mollie dus je kunt er gewoon winst mee maken.

edit:
of anders vraag je aan de persoon waarvan je het "gehoord" hebt waar t gratis kan, die weet er blijkbaar meer van ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Cartman! op 04-08-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Er is denk ik genoeg over gezegd. Een echt programmeer probleem is er niet en je kan niet voor een dubbeltjegratis op de eerste rang zitten ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.