Dag Tweakers,
Tegenwoordig kan iedereen een goede website maken. Waarbij de SEO scores super goed zijn. Dit zelfs in combinatie met een goed CMS of een goede webshop. HIer bestaan zeer goede tools voor op internet. Kijk bijvoorbeeld eens op Lipperhey. Je kan zo stapje voor stapje je website je website verbeteren.
Maar nu komt het moeilijke de populairiteit van je website. Dit wordt gemeten aan de aan de hand van het aantal inkomende links. Nu weet ik uit testen dat je beter een goede link kan hebben. Dit houd in van een sterk domein en met goede anchor tekst.
Nu ben ik opzoek naar website waar ik dit kan doen.
Sites die ik tot nu toe heb gevonden zijn:
startpagina.nl ( Je moet er wel veel achteraan)
hotforg ( Alleen aanmelden)
De Beste ( Email bevestiging door klikken naartip ons)
Mijn Bericht
Link Toevoegen ( Volgens mij wordt er wel verwacht dat je een link toevoegd )
Nu jij je kan hier berichten toevoegen en deze linken je eigen website.
De Goedkoopste ( Email bevestiging door klikken naartip ons)
Wat ook goed helpt is het aanmaken van een sitemap. Deze kun je aanmelden via Google webmaster Tools Link .
Weten jullie nog meer sites? Ik zal het forum in de gaten houden en deze post steeds een edit geven bij een goede link!
Wie helpt mee?
Tegenwoordig kan iedereen een goede website maken. Waarbij de SEO scores super goed zijn. Dit zelfs in combinatie met een goed CMS of een goede webshop. HIer bestaan zeer goede tools voor op internet. Kijk bijvoorbeeld eens op Lipperhey. Je kan zo stapje voor stapje je website je website verbeteren.
Maar nu komt het moeilijke de populairiteit van je website. Dit wordt gemeten aan de aan de hand van het aantal inkomende links. Nu weet ik uit testen dat je beter een goede link kan hebben. Dit houd in van een sterk domein en met goede anchor tekst.
Nu ben ik opzoek naar website waar ik dit kan doen.
Sites die ik tot nu toe heb gevonden zijn:
startpagina.nl ( Je moet er wel veel achteraan)
hotforg ( Alleen aanmelden)
De Beste ( Email bevestiging door klikken naartip ons)
Mijn Bericht
Link Toevoegen ( Volgens mij wordt er wel verwacht dat je een link toevoegd )
Nu jij je kan hier berichten toevoegen en deze linken je eigen website.
De Goedkoopste ( Email bevestiging door klikken naartip ons)
Wat ook goed helpt is het aanmaken van een sitemap. Deze kun je aanmelden via Google webmaster Tools Link .
Weten jullie nog meer sites? Ik zal het forum in de gaten houden en deze post steeds een edit geven bij een goede link!
Wie helpt mee?
[ Voor 17% gewijzigd door JoostMartijn op 04-11-2009 08:45 ]