Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2003 NL - Afwezigheidsassistent niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij 1 gebruiker kan ik lokaal in Outlook haar afwezigheidsassistent niet activeren. Foutmelding: De opdracht niet beschikbaar. We gebruiken Roamingprofiles. Zodra de gebruiker inlogt op een andere pc verplaatst het probleem zich ook.

Ik heb het volgende geprobeerd:

1. De invoegtoepassing in Outlook (outex2.ecf) activeren: Extra -> Opties -> Overige -> Invoegtoepassingen toegevoegd: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=173604;
2. Via Regedit uitvoeren volgens KB van Microsoft: Foutbericht 'De opdracht is niet beschikbaar' wanneer u probeert de Afwezigheidsassistent te starten. Maar helaas kon de resiliciency entry niet worden gevonden (zie HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Outlook\Resiliency). Rename heeft dus niet kunnen plaatsvinden.

Enig idee? Misschien HKEY_CURRENT_USER machtigingen opnieuw definieren? Staat namelijk op user + full-control.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja nog handig om te weten. We hebben een work-around en dat is door via de webportal de afwezigheidsassistent te (de)activeren. Daar werkt het namelijk wel.

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Weet niet of het heel veel werk is in jullie geval.. maar je zou kunnen overwegen gewoon een kopie te maken van het roaming profile en het vervolgens te verwijderen. Daarna het profiel opnieuw instellen

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:31

Dutch_Celt

Jollygood

heb dit vaker meegemaakt bij roaming profiles, voornamelijk als profiel te groot geworden was (duurt te lang met laden, corruptie etc.)

zou je inderdaad ook nog naar kunnen kijken

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

Reptile209

- gers -

De user heeft toch wel alleen een Exchange account staan? Met POP3 accounts gaat het natuurlijk niet werken. Als dat klopt, zou ik inderdaad voor de optie van jimbo123 gaan: account opnieuw aanmaken.

Zo scherp als een voetbal!