Toon posts:

SDRAM voor Compaq E500 laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg na een week of wat zeuren een laptop van de zaak. Het zal waarschijnlijk een Compaq E500 moeten worden (:r Ati Rage Pro, jammer maar helaas).
Die dingen worden stom genoeg met 64MB standaard geleverd en da's dus echt te weinig. Een 64MB upgrade van Compaq is belachelijk duur :(

De vraag is dus of deze laptops ook "no-name" RAM slikken en zoja moet dat dan zo'n SO DIMM (sdram) zijn?
Weet iemand dan ook toevallig waar ik een "normaal" geprijsde upgrade kan bestellen?

Verwijderd

Ik heb zo'n E500 v/d zaak.
Heb gewoon compaq geheugen.
Maar je kan er volgens mij ook samsung geheugen inprikken.
kost idd. erg duur, is niet anders.

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 18:44
er kan gewoon elk merk so dim 144 pins in,heb zelf ook een compaq laptop presario
14xl352 en heb op de hcc gewoon een 128mb so dim 144 pins gekocht.(noname werkt gewoon.)

greetz

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
kingston werkt ook , is goedkoper maar compaq zal geen support geven op storingen dan.
Tuurlijk baas laten betalen, en bestel dan gewoon compaq.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb ook een E500 van de zaak.... en heb de zaak ook meteen voor 64 Mb extra laten betalen. Als ze een laptop kunnen betalen kunnen ze ook geheugen leveren!

Maarten

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Micros
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-07 21:01

Micros

M'n nummerbord in de USA

In de presario lukt dat dus, maar betekent dat hetzelfde voor de E500? Dat is wel een iets duurder model, dus wellicht ook weer kritischer. :7
Ik zie dat de goedkoopste 128 mb so-dimms nu rond de 100 piek zijn. Iemand een idee of die zonder problemen in de E500 gaan?
Oh, en nu ik toch bezig ben: hoe zit het met 256 mb bij de huidige 128 (default) plaatsen?

"Zie mij een toffe computer hebben!"

Pagina: 1