Toon posts:

Welke netbook is een verstandiger keus?

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik ben op zoek naar een netbook.
Ik heb al vele reviews gelezen op internet en ik twijfel nu tussen de Samsung N120 en de Asus Eee PC 1000HE.

Ze hebben allebei een lange accutijd en mijn grootste twijfel is wel of die N280 CPU van de Asus echt merkbaar beter is dan de N270 CPU van de Samsung.

De Asus 1000HE lijkt de technologie te hebben met WiFi N en een snellere processor (hoewel dat kennelijk niet veel verschil).

De Samsung N120 lijkt een beter toetsenbord te hebben en weegt minder.

Er zijn gemengde beoordelingen over de schermen van beide, sommigen zeggen dat de ASUS mat scherm is te saai / donker en sommige zeggen dat de Samsung-scherm is te glanzend en reflecteert.

Is het toetsenbord van de Samsung echt beter dan de ASUS?

Is de Atom 280 en WiFi-N van het ASUS levert een echte wereld prestatie winsten? (bijvoorbeeld in video afspelen?)

Is het verschil in gewicht echt genoeg op te merken?

Welk scherm is beter?

Welke moet ik kopen? ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 09:48 ]

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Er staan genoeg reviews op internet. Lees deze even! De 280 atom is wel sneller zie de post op de frontpage over de asus 1008 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al vele reviews gelezen, maar ik ben vooral benieuwd naar gebruikerservaringen van mensen zelf ;)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

souljah1h schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:58:
Er staan genoeg reviews op internet. Lees deze even! De 280 atom is wel sneller zie de post op de frontpage over de asus 1008 :)
Hij is iets sneller, maar volgens mij merk je daar vrij weinig van in de praktijk.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:07:
Ik heb al vele reviews gelezen, maar ik ben vooral benieuwd naar gebruikerservaringen van mensen zelf ;)
Er zijn weinig mensen met gebruikerservaringen met beide laptops, dus hoe zou je dat willen vergelijken?

[ Voor 33% gewijzigd door Marzman op 04-08-2009 10:13 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.