Toon posts:

Videosignaal Ati Radeon HD4650

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc met een Ati Radeon HD4650 videokaart. Waar kan ik hier de zogenaamde V-Sync uitzetten?

Groeten
Bert

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 22:37 ]

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:52:
Ik heb een pc met een Ati Radeon HD4650 videokaart. Nu heb ik deze aangesloten op de tv maar bij het afspelen van films geeft deze zwabberingen bij snelle bewegingen en camerapendelingen.

Wat is de beste optie voor aansluiting op de tv?
Wat voor een TV heb je? een gewone ouderwetse beeldbuis? s-video.

En wat voor "zwabberingen"? heb je toevallig een plasma scherm? meer info bitte.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Verwijderd

Topicstarter
Een gewone tv met Composiet aansluiting.
neliz schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:07:
[...]

Wat voor een TV heb je? een gewone ouderwetse beeldbuis? s-video.

En wat voor "zwabberingen"? heb je toevallig een plasma scherm? meer info bitte.

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:11:
Een gewone tv met Composiet aansluiting.

[...]
output resolutie van je tweede monitor? max 640x480 voor een TV (dus naar beneden als dit niet het geval is.)

Composiet is echt de meest trieste aansluiting ooit. zelfs een PS3/360 ziet er uit als blubber via composiet (inclusief flikkerende pixels bij hoog contrast/onleesbare text. etc.)

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-05 20:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dan moet je waarschijnlijk je V-Sync aan zetten als je dat als signaal er uit haalt, als het niet op een normaal pc scherm hebt ligt het waarschijnlijk zo als neliz zegt de aansluiting die je gebruikt.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ben een leek, hoe zet ik V-Sync aan?
BGB4rn schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:18:
Dan moet je waarschijnlijk je V-Sync aan zetten als je dat als signaal er uit haalt, als het niet op een normaal pc scherm hebt ligt het waarschijnlijk zo als neliz zegt de aansluiting die je gebruikt.

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-01 09:15

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

kijk eens in Catalyst Control Centre, dit kan je openen door onderaan rechts op het rode Ati icoontje te dubbelklikken. Dan zoek je ergens bij beeldopties V-Sync.

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-05 20:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dat moet je ergens in de drivers instellen van je videokaart.

spuit Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/18/11_2.gif

[ Voor 41% gewijzigd door BGB4rn op 04-08-2009 00:29 ]

Signature

• TWNNPTRS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-06-2023
Is het mogelijk met deze videokaart 1 analoge scherm 1 dvi scherm en 1 svideo scherm tegelijk te aansturen.

Ik heb nu namelijk een HD 3300 onboard videokaart waar ik 1 analoge scherm + 1 dvi scherm aanstuur.
Maar ik wil natuurlijk ook mijn tv s-video aansturen zodat ik uitzending gemis ik ook op de tv kan kijken.

groetjes Twanny

• rubenflush
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02 10:00
Nee, maar wel via splitter.
Pagina: 1