Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik wilde toch mijn Xbox 360 meer gaan benutten en heb besloten een WRT610N te kopen vanwege zijn gigabit snelheid LAN (teven N snelheid Wlan). Heb ook een Qnap 219 en gebruik graag de gigabit snelheid. Anders had ik denk ik wel mijn Draytek 2910G terug gezet.

Helaas loop ik tegen het probleem dat tijdens het streamen van films hij het niet bij kan houden oid en het net lijkt alsof de film in slowmotion loopt (niet constant maar wel vaak).

Het zijn de bekende 720p (xbox360) releases via usenet.

Mijn Asus P6T deluxe heeft ook een gigabit poort dus eigenlijk zou het wel moeten werken zo. Maar helaas.

Ik heb niet veel mogelijkheden die ik kan bedenken wat ik zou kunnen doen. Heb het probleem in Vista gehad met verschillende verse installs en nu blijkbaar ook in Windows 7. Dus vraag me af of dit een probleem van mijn router is of dat de 360 het niet lekker aankan. Laatste lijkt me sterk.

btw.. bedenk me net dat ik hiervoor het via wifi heb gedaan en dat het wel goed liep.. alleen moest ik niet gaan spoelen want dan moest je erg lang op het bufferen wachten.

Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Tranzy op 03-08-2009 23:53 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gigabit heeft op een 360 geen nut, daar de 360 max. 100 Mbit is itt de PS3.

Maar nochtans, 720p of 1080p kan varieren van 20 ~ 60 Mbit/sec en dan nog nog DD of DTS spoor, moet goed te doen zijn.

Heb je al iets als TVersity geprobeerd om te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Exorcist schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:48:
Gigabit heeft op een 360 geen nut, daar de 360 max. 100 Mbit is itt de PS3.

Maar nochtans, 720p of 1080p kan varieren van 20 ~ 60 Mbit/sec en dan nog nog DD of DTS spoor, moet goed te doen zijn.

Heb je al iets als TVersity geprobeerd om te streamen?
Nee weet dat Gigabit geen nut heeft op de 360 maar gebruik het wel graag icm mijn Qnap. Begrijp alleen niet waar de vertraging vandaan komt. Gek genoeg heb ik het met de wireless ontvanger niet.

Ik heb ook een leuke computer..