• swiertje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-08-2022
Hallo allemaal,

Ik heb tv van Ziggo, waarvoor ik een dvb-c tuner voor nodig heb, die tv is in aankomst (een Philips).
Nu zou ik graag voor de slaapkamer een Samsung 2333HD willen kopen, deze heeft een dvb-t tuner. Kan ik met die Samsung ook op een één of andere manier tv kijken via Ziggo met een converter van dvb-t naar dvb-c? Of is dat allemaal onmogelijk, zoveel verstand heb ik hier niet van.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Converters zijn er helaas niet, of ik moet mij heel erg vergissen. De gebruikte frequenties liggen totaal verschillend van elkaar.

Wat je wel kan doen natuurlijk is een standaard DTV pakketje van Ziggo nemen en de decoder aansluiten op je Samsung. Overigens kan je dan natuurlijk ook net zo goed een TV kopen zonder DVB-T tuner want die gebruik je dan niet :)

https://discord.com/invite/tweakers

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
redfoxert schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:28:
Converters zijn er helaas niet, of ik moet mij heel erg vergissen. De gebruikte frequenties liggen totaal verschillend van elkaar.

Wat je wel kan doen natuurlijk is een standaard DTV pakketje van Ziggo nemen en de decoder aansluiten op je Samsung. Overigens kan je dan natuurlijk ook net zo goed een TV kopen zonder DVB-T tuner want die gebruik je dan niet :)
Die standaard pakketjes zijn toch uitgevoerd met een analoog signaal? Waar slaat het hele idee van digitaal dan nog op..