Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ondertitels met Twonky Media?

Pagina: 1
Acties:

• darth.75
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:55
Ik heb sinds kort de beschikking over een Sony Bravia KDL 40W5500. Prima tv! De tv beschikt over een netwerkaansluiting en is DLNA gecertificeerd. Op mijn pc heb ik een probeer versie van Twonky Media Server geïnstalleerd. Ik kan nu .VOB files afspelen op mijn TV.

Wat ik echter zou willen is het afspelen van de Video_TS folder, alsof het een DVD is. Dus met menu enz. Ik mis nu de ondertitels (kan ze ook niet selecteren, de afstandbediening heeft geen subtitles knop). Is dit mogelijk mbv Twonky (of een andere media server)?

Zou helemaal fantastisch zijn. Heb ik namelijk geen andere apparatuur meer nodig (behalve dan mijn versterker).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En [google=twonky subtitles] had je al geprobeerd? Hier vindt je al wat tips die moeten zorgen dat het zonder problemen zou moeten werken? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate