Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds dit weekend Samsung S7350. Dit is een toestel met ingebouwde GPS module.
Ik weet niet welk OS er draait op dit toestel, maar ik gok dat het geen Symbian is, en ik weet dat het geen WM is. Dus na wat zoeken (hier op got) kwam ik uit bij java based software, en wel We Travel.
Na veel gepruts met verschillende versies en de uploader die bij We Travel beschikbaar is (je moet steeds de map opnieuw uploaden bij een nieuwe upload poging, redelijk tijdrovend) heb ik We Travel dan nu aan de praat met een map van nederland.

Nu komen we bij het probleem. In eerste instantie stond er geen gps ingesteld, dus ik koos voor de 'interne gps (JSR-179). Hij lijkt alleen helemaal niet te werken, want het pijltje op de kaart beweegt niet, en hij geeft 64 km/uur aan terwijl de telefoon op mijn bureau ligt. Ook crasht We Travel regelmatig.

Nu mijn vragen:
  • Heeft iemand hier ervaring met We Travel, want de website van We Travel is ontzettend langzaam.
  • Weet iemand hoe ik erachter kan komen welk OS op de Samsung UltraS S7350 draait?
  • Weet iemand welke gps unit is ingebouwd, of hoe ik daarachter kan komen?
Het gaat dus om een Samsung UltraS S7350 met daarop We Travel versie RC26, de menu's horende bij versie RC26 en de nederlandse map.

-edit-
Nog een vraag:
Weet iemand nog alternatieven voor car-navigation op java, zonder dat er gebruik wordt gemaakt van GPRS?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2009 23:09 ]

• Silverwing
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 20:01
Ik heb geen ervaring met het toestel, zelf heb ik een Samsung star.
Maar misschien kan je in de instellingen van we travel iets veranderen.
want bij tom tom op een mobiel is dat vaak het geval.

Hopelijk leukt het!!!!

Succes ;)