Toon posts:

Inhoud tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het valt mij op dat er de laatste tijd steeds meer aandacht besteed word aan nieuws items over games.

Het is voor mij als relatief oudere belangstellende (en nog volop in het IT leven staande) soms moeilijk om het kaf van het koren te scheiden.
Daarom heb ik laatst maar besloten om als eerste 's ochtends te kijken op hardware.info en dan misschien later nog eens op tweakers.net.

Ik begrijp dat er een enorme gamersgemeenschap is (alle respect), maar kunnen deze topics niet in een aparte site behandeld worden.

Zelf ben ik geinterresseerd in harde en zachte waren en natuurlijk mogen daar te overklokken mobo's in behandeld worden en zwaardere koelers en watergekoelde systemen; ik vind dat zelfs leuk.

Maar om nu telkens topics tegen te komen over dat de tachtigste versie van een bepaald spel uitgesteld gaat worden of van ontwerp studio gaat veranderen of dat het moeilijk is om daar net weer dat laatste ultieme framepje uit te persen, nou nee.

Dan maar hardware.info.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dit bedoel je ?
http://tweakers.net/core/

Iperf

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan het aanpassen (via de karmastore als je genoeg karma hebt), maar games hebben geen eigen categorie zo te zien. Dus dan mis je meer dingen als je dat aanpast.

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 03-08-2009 21:54 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:54:
Je kan het aanpassen (via de karmastore als je genoeg karma hebt), maar games hebben geen eigen categorie zo te zien. Dus dan mis je meer dingen als je dat aanpast.
Zeker wel: http://tweakers.net/games/

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dan vind ik het vreemd dat je er niks mee kan doen in de custom frontpage.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:50

MsG

Forumzwerver

Je hebt toch juist voor dit soort interesseverschillen de volgende nieuwsgroepen:
Core
Pro
Games
Electronics
Mobile

Ik denk niet dat tweakers artikelen die een groot deel van de doelgroep wél aanspreken gaan verhuizen naar een eigen subsite. Dan gooi je je eigen glazen in.

[ Voor 7% gewijzigd door MsG op 03-08-2009 22:05 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 17:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Marzman schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:00:
Dan vind ik het vreemd dat je er niks mee kan doen in de custom frontpage.
Custom frontpage heeft niks met de rubrieken/onderwerpen van doen, maar met de verschillende onderdelen, zoals nieuws, reviews, shopreviews etc.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Orion84 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:08:
[...]

Custom frontpage heeft niks met de rubrieken/onderwerpen van doen, maar met de verschillende onderdelen, zoals nieuws, reviews, shopreviews etc.
Mwah, ben wel met hem eens dat het suf is dat je ook bijvoorbeeld gamenieuws altijd ziet(sorry Jur & Paul :P ), ik heb daar zelf ook weinig behoefte aan. Maar dat is nogal een ingreep in de code en cachingmechanismen, en we hebben al zo weinig tijd :/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Tja aan unix softwarenieuws wordt naast meuk al bijna helemaal geen aandacht meer aanbesteedt. Ik hoef al die berichten over windows en versie 7 of de soap over IE ook niet iedere dag te lezen. Zo heb ieder ze eigen voorkeuren...ik heb al eens gepleit voor een meer socialer tweakers icm groepen, dan vleoeien nieuwsitems naar die groepen icm usergenerated news. Denk aan een groep symbian waar je je kan aanmelden en waarbinnen weer nieuwe groepen vallen als HTC gebruikers enz. Op termijn verwacht ik dat kennisgroepen de toekomst worden want nu is alles verspreid over nieuwsitems, blogs. Nieuwsreacties, forumposts. Meuktrackers, jobs, v&a enz. En waar alles straks gecentreed wordt in groepen. Dan zie je enkel de items die relevant zyn voor de groep waar je op aanmeldt. Bv iphone gebruikers. En om niets te missen uiteraard ook een groep 'al het nieuws'. Soort van tags zoals nu maar dan in groepen.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 01:01 ]

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

moto-moi schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:28:
[...]

Mwah, ben wel met hem eens dat het suf is dat je ook bijvoorbeeld gamenieuws altijd ziet(sorry Jur & Paul :P ), ik heb daar zelf ook weinig behoefte aan. Maar dat is nogal een ingreep in de code en cachingmechanismen, en we hebben al zo weinig tijd :/
:(

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

En, hoeveel heb jij dan gepost in bijvoorbeeld Januari, Mei, en Juli? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1