Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
In ons cafe maken wij gebruik van mp3's die wij via cd's krijgen aangereikt door een extern bedrijf. Deze worden met pcdj geopend en gedraaid. Hierop staat een licentie. Nu had ik wat problemen met de computer en heb ik de muziek overgeheveld maar deze mp3's kunnen niet meer gedraaid worden op een andere pc. Hij wil ze wel afspelen maar met hele vreemde tonen. Is dit een soort van encryptie? Kan ik hier ook wat aan veranderen?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35
Waarom vraag je het je leverancier niet?

Verwijderd

codec installeren wellicht?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien moet je de licentie nog overzetten?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:38

Gerco

Professional Newbie

De software die in cafes gebruikt wordt heeft inderdaad vaak encryptie over de muziek heen zitten, waarschijnlijk om te voorkomen dat je die muziek ook met een ander programma kan afdraaien dan het programma waar ze bij gekomen zijn.

Je moet de leverancier van het programma bellen om het op de andere PC te kunnen installeren of je licentie over te zetten. Als dat niet mag moet je met diezelfde leverancier ruzie zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door Gerco op 03-08-2009 21:47 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:52
Het is inderdaad encryptie van de mp3 bestanden. Het programma PCDJ zal je waarschijnlijk moeten opstarten vanuit een menu of snelkoppeling die de juiste bestanden plus PCDJ opstart. Wellicht moet je zelf van te voren het menu installeren of dit wordt misschien normaal door het bedrijf zelf gedaan wordt.

Dit heet gewoon beveiliging en je zal even moeten overleggen met het bedrijf hoe je het op een andere pc ook kan afspelen.

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Rukapul schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:42:
Waarom vraag je het je leverancier niet?
Heb ik inderdaad gedaan maar kreeg als antwoord 'dat weet ik ook niet, de gene die erover gaat is op vakantie en komt met 3 weken terug'. Dus dat is behoorlijk zuur.
Als ik het goed begrijp wordt de muziek afgespeeld met dat speciale programma waarin een bepaalde licentie staat en dit is niet om te zetten naar een andere pc (tenzij de leverancier me hier een code voor geeft)??

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien kun je wat vinden op http://www.pcdj.com/

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1