Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Hotmail] Bijlages downloaden

Pagina: 1
Acties:

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hallo,

ik heb in een mail een groot aantal foto's gekregen. Nu wil ik deze allemaal in één keer downloaden. Is dit mogelijk in hotmail, of bestaat er een bepaalde tool voor? Ik heb via firefox al diverse plug-ins geprobeerd zonder resultaat.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik denk dat het kan door een gmail account te maken en daar alles heen te sturen en dan in een keer te downloaden.

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:54
In thunderbird ism webmail plus hotmail module kun je hotmail als een gewone inbox gebruiken.

• Gimmeabrake
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 21:37
Sterker nog, hotmail heeft al een tijdje pop3 support. Klik hier voor informatie die je nodig hebt om het in je mailclient in te stellen.

Tip: zorg ervoor dat je mailclient een kopie op de server achterlaat, anders is de webinterface nogal nutteloos... :9

[ Voor 0% gewijzigd door Gimmeabrake op 03-08-2009 19:25 . Reden: typo ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Met http://download.live.com/wlmail moet dat ook wel kunnen denk ik :)

edit:
Via Pop3 wat diegene hierboven zegt is misschien het makkelijkste als je al een mailclient gebruikt.

[ Voor 44% gewijzigd door Kixtart op 03-08-2009 19:28 ]

☻/
/▌
/ \

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Thanks, genoeg tips om mee uit de voeten te komen!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-11 22:26
gerrymeistah schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:25:
Tip: zorg ervoor dat je mailclient een kopie op de server achterlaat, anders is de webinterface nogal nutteloos... :9
Toevallig, deze ochtend eens die pop3 van hotmail gebruikt met Thunderbird.
Jammer genoeg vraagt hij deze selectie niet tijdens de instelwizard. Ik haal gewoon mijn mail af, en blijkbaar zijn ze ook van de live-server verdwenen ;(. Achteraf pas opgemerkt dat "Berichten op server achterlaten" niet aangevinkt stond.

Is er een manier/mogelijkheid om deze terug te plaatsen?
Pagina: 1