Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista MCE: vloeiend van videobestanden wisselen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem stelt zich bij het wisselen van video's in Vista Mediacenter. Ik bekijk een video, keer terug naar het overzicht en selecteer een andere video. Dan blijft het beeld van de eerste video in pause staan. Dan moet ik de eerste echt stopzetten of op play drukken en dan pas kan ik de 2de video spelen. Het probleem stelt zich, denk ik, na de installatie van servicepack 2. Dit was voorheen echt niet het geval. Dan kon je zonder de play of stop knop vloeiend van video's zappen.

Ik ben eens op andere PC's gaan proberen met vista mediacenter en tot nu toe heb ik net hetzelfde probleem bij al 4 andere PC's. Allen hebben ze wel nvidia kaarten. Heb nog niet kunnen testen op een ati configuratie. Het gaat om alle soorten bestanden: gewone avi's die vista zonder codecs kan afspelen, divx, xvid, mkv, zelfs de voorbeeldvideo's die standaard zijn meegeleverd. Met of zonder codec pack (Ik gebruik vista video codecs). Een cleane vista installatie heeft dit probleem niet. Tot hij helemaal is geupdate. Ervaren nog mensen dit probleem? Dan kunnen we mss een foutmelding naar MS zenden.