Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb met deze telefoon een video bewerkt, maar als ik die wil openen gaat hij naar bewerken. Weet iemand of dit ook echt opgeslagen kan worden?? En is een svp. bestand wat niemand kan openen, geen een andere telefoon en de pc ook niet. Ik wil het filmpje op youtube zetten maar dat lukt dus niet! Ook kan ik op internet het bestand niet omzetten. Weet iemand hoe dit kan en wat ik moet doen??
Alvast Bedankt!
Judith

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Judith, wat is 'deze telefoon' ? Dat weten wij natuurlijk niet.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Even snel op google gekeken en omdat je aangeeft dat het een video bestand is lijkt het erop dat het een Sonique video bestand is (Sonique Video Player (svp) waarschijnlijk dan).

edit:
Is trouwens geen video normaal, maar visuals (figuren die meebewegen op muziek in Sonique of Winmap met plugin).

[ Voor 25% gewijzigd door Kixtart op 03-08-2009 17:00 ]

☻/
/▌
/ \

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Das een tijd terug, Sonique. Die kon toch alleen maar audio spelen? Kort daarna ontdekte ik Winamp.

Lijkt me sterk dat het iets met die oude afspeler te maken heeft. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Het is een SGH U800 (Sorry hiervoor)
Weten jullie hoe ik dit kan omzetten tot een bestand wat wel afspeelbaar is op de pc?

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Das gek, die moet namelijk gewoon .3gp of .mp4 videos maken.
Zeker weten dat je het goede bestand te pakken hebt?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:58:
Het is een SGH U800 (Sorry hiervoor)
Weten jullie hoe ik dit kan omzetten tot een bestand wat wel afspeelbaar is op de pc?
Probeer eerst zelf eens te Googlen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gegoogeld ja, maar kan er helemaal niks over vinden.
Eerst is het een mp4. bestand, maar zodra je deze video bewerkt, wordt het een svp. bestand.
Ook als ik dit bluetooth naar andere telefoons is het niet te openen.
Misschien dat iemand een goede site weet waar je bestanden kan omzetten? Ik heb er al wel wat gehad, maar daar lukte het ook niet bij helaas.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:53

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik ken die telefoon verder niet, maar kun je het bestand (ná het bewerken) op één of andere manier 'Opslaan als' of exporteren? :?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Dat is heel raar, want als je 'opslaan als' doet kan dat wel, maar wanneer je het dan opent komt het gewoon bij 'video bewerken' en niet echt als een bestand. Dan is het nog niet afgewerkt lijkt..

• EdwardTheGreat
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:06:
Eerst is het een mp4. bestand, maar zodra je deze video bewerkt, wordt het een svp. bestand.
Met welk programma bewerk je het videobestand? Want totdat je het in dat programma bewerkt hebt, is het gewoon een .mp4 bestand en is er nog niks aan de hand.

Last.FM

Verwijderd

Topicstarter
Ik bewerk het gewoon met video bewerken, op mijn telefoon.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:12:
Dat is heel raar, want als je 'opslaan als' doet kan dat wel, maar wanneer je het dan opent komt het gewoon bij 'video bewerken' en niet echt als een bestand. Dan is het nog niet afgewerkt lijkt..
Misschien houdt de telefoon de video in het geheugen tijdens het bewerken en is het pas afgerond als je opslaat. Ik denk toch dat je even goed moet kijken hoe de video editing in elkaar zit. Het is in ieder geval lastig om te helpen, omdat de handleiding naast het woord video editing geen informatie levert hoe het in elkaar zit.

☻/
/▌
/ \

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:52
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:19:
Ik bewerk het gewoon met video bewerken, op mijn telefoon.
Misschien niet het antwoord waar je naar zoekt, maar kun je niet veel beter het onbewerkte bestand overzetten naar je PC en het daar bewerken? :)

Dan ben je van je .svp bestand af en heb je waarschijnlijk nog meer bewerkingsmogelijkheden ook...

on-topic: Hoe groot is dat svp bestand? En hoe groot is het originele videobestand? Zou het kunnen dat het svp-bestand alleen een lijst met wijzigingen bevat of lijkt het qua bestandsgrootte echt een video?

[ Voor 19% gewijzigd door Xander op 03-08-2009 17:40 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ook al geprobeerd met movie maker, maar mijn gewone videos kun je niet in moviemaker zetten.
Bij het svp. bestand zijn het videos achter elkaar gezet, dus dat bestand is sowieso al groter, het is wel een echte video ja...
Pagina: 1