Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Synchroniseren met Externe HD

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 11:52
Hallo,

Situatie:
Vandaag heb ik een externe HD van Western Digital mogen ontvangen. Daarbij zit ook eigen synchronisatie software, maar dit werkt niet naar mijn smaak. Wat er gebeurd is dat hij wel alle bestanden die ik wil kan synchroniseren, maar hij encrypt ze gelijk met een password en ze staan niet in een normale mappenstructuur leesbaar op de schijf (dit gebeurd wel gewoon als ik handmatig dingen naar de schijf copieer). Dit vind ik niets omdat ik de schijf ook graag mee neem naar vrienden om zo bestanden simpel te kunnen wissen.

Wat ik zoek:
Het liefst heb ik een programma/methode die alle nieuwe bestanden op mijn D schijf incl. mailarchieven van mijn C schijf automatisch copieerd/update naar de externe schijf. Als ik iets van de D schijf afhaal mag dit op de externe schijf blijven staan zodat mn laptop niet vol raakt, maar de externe HD toch alles bewaard.

Hoe doe ik dit? Zijn hier gratis programma's voor, kan dit met Vista?

Gr.

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11 14:00
Je hebt een paar mogelijkheden

- goodsync (niet freeware)
- allwaysync (freeware met limitations - Currently, these limitations allow Customer to synchronize no more than 40,000 files per 30-day period.)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:36

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

SyncToy. Kun je gratis downloaden van de site van Microsoft. (na validatie van je Windows)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 17:00

Quintus

Eg wel! Dus....

Het gratis Syncback werkt ook prima.

Unknown

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 11:52
DrivinUCrazy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:48:
SyncToy. Kun je gratis downloaden van de site van Microsoft. (na validatie van je Windows)
Hij is nu nog bezig, maar dit werkt erg goed. Dank.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Karen's Replicator is hier ook een erg handig programmaatje voor, en deze is ook freeware :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste Joppiesaus2,

Dit is een erg goed voorbeeld van een vraag die je eenvoudig zelf moet kunnen beantwoorden. Door de juiste zoekwoorden te gebruiken had je de hier gegeven antwoorden allang gevonden. Hierbij het verzoek in het vervolg zelf wat meer onderzoek te doen; en dan ook even in je topicstart te noemen wat je allemaal zelf al gedaan en gevonden hebt.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.