Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik beschik over een HTC Touch Pro 2 en een SBS2008 server. nu heb ik volgend probleem.
Via active sync is mijn HTC ingesteld dat mijn agenda, email en taken via exchange worden gesynchroniseerd.
Mijn agenda en mijn taken worden vlot gesynchroniseerd, maar mijn postvak-in blijft leeg. Als ik via mijn HTC een email verstuur wordt deze wel direct gesynchroniseerd, en zie ik deze dadelijk in mijn webmail en outlook staan.
Ik krijg geen foutmeldingen bij de synchronisatie. Kan er mij iemand helpen?
Wel is het zo dat in mijn outlook de mappen de engelse namen hebben (caledar, inbox,...). Ik beschik wel over een nederlandse versie van SBS 2008 en outlook.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:56

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Staan de mappen wel aangevinkt dat ze meegenomen moeten worden bij de synchronisatie?

Open je mail op de Touch Pro » klik je mailaccount aan » Menu » Extra » Mappen beheren » Selecteer alle mappen die gesynchroniseert moeten worden.

Overigens is deze mogelijke oplossing voor alle Windows Mobile toestellen, niet zozeer alleen voor de TP2 :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volledige active sync instellingen verwijderd(waren geconfigureerd via active sync op een client PC), en via de wizard nieuwe mail instellen alles opnieuw gecongigureerd ipv via het active sync menu. en alles blijkt nu wonderbaarlijk opeens te werken. de settings lijken net het zelfde. Bedankt voor de hulp