[Windows 7] Installatie gaat niet verder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-07 05:03

ObAt

Loading...

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem tijdens het installeren van Windows 7. Hij installeert eerst helemaal normaal totdat hij het scherm 'Windows voor het eerste gebruik voorbereiden' moet geven, dat doet hij namelijk niet. Hij geeft gewoon een zwart scherm en na lange tijd crashed de computer en start opnieuw op.

Ik heb 7 verschillende versies getest (Allemaal Build 7600). Ik heb geprobeerd om met dezelfde DVD op een andere PC WIndows 7 te installeren en dat lukte wel in een keer.

Ik heb m'n Card Reader uitgetrokken voor de installatie, en heb voor de rest geen rare hardware (4GB KVR800D2N5, Intel D33FB moederbord, E8400 Processor en een Nvidia Video kaart).

Ik had ergens gelezen dat ik in Veilige modus moest opstarten. De setup gaat dan wel door maar dan geeft hij een error omdat de setup niet in Veilige modus verder kan gaan. Nadat ik opnieuw opstart moet de installatie verder gaan, maar dat doet hij ook niet.

Bedankt,

ObAt

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

n na lange tijd crashed de computer en start opnieuw op.
Krijg je ook nog een bepaalde error code? Welke fase / scherm zie je voordat het scherm zwart wordt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-07 05:03

ObAt

Loading...

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:14:
[...]

Krijg je ook nog een bepaalde error code? Welke fase / scherm zie je voordat het scherm zwart wordt?
Geen error. Nadat 'Installatie Voltooien' klaar is.

Maar geen nood. Ik heb hem al werken :D.

Oplossing => Start via de DVD op en selecteer 'Windows Repareren' en dan 'Opstart Fouten'.

ObAt

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG