iTunes pauzeert midden in song

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghvankooten
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 20:18
Ik speel mijn muziek op mijn laptop (HP DV7, 64 bit windows) met Itunes (nieuwste versie) en stream dit via Airtunes naar mijn Airport Express. Nu gebeurt het heel regelmatig dat Itunes uit zichzelf pauzeert, altijd ergens midden in een song. Wie weet een oplossing voor dit probleem?
Naar wat ik kan zien blijft de verbinding gewoon intact dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
iTunes mag in AMD. Dus move van ASD --> AMD :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghvankooten
Wellicht stomme vraag maar wat is ASD en AMD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghvankooten schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:12:
Wellicht stomme vraag maar wat is ASD en AMD?
Forumafkortingen :)

ASD = Apple Software & Diensten (Beheer met iLife je digitale leven, zit met MobileMe in de wolken of sta door Mac OS X met beide benen op de grond. Bespreek het hier.)

AMD = Apple Media Devices (De iPod synchroniseren met iTunes? Een filmpje kijken met de Apple TV? Navigeren met de iPhone? Hier ben je aan het juiste adres.)

Je had je forum eerst in ASD staan, maar zoals je kan lezen is je topic beter op zijn plaats in AMD (en zien mensen die er verstand van hebben het dus sneller als ze specifieke subfora bezoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verschillende fora: ASD -> Apple Software & Diesten, AMD -> Apple Media Devices. Overigens vind ik niet dat itunes een mediadevice is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Stream gewoon is met iTunes ipv Airtunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghvankooten
In Itunes kies ik mijn 'Airport Express' speakers. Dus wellicht stream ik direct vanuit Itunes. Ik dacht dat dit mbv Airtunes ging en daarom zette ik in mijn vraag 'via Airtunes'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Dan bedoelen we het zelfde, hmm doe je dit draadloos of niet? Want ik heb het wel is gehad dat mijn muziek gewoon stil viel voor een seconde maar daarna wel weer verder ging met spelen (MBP + Airport Express beide op dezelfde router). Je hebt ook geen ernstige netwerktraffic gaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghvankooten
De Airport Express gaat gedraad naar mijn router en vandaar wireless naar mijn PC. Verder nagenoeg geen netwerk traffic. Ik heb het idee dat het aan Itunes zelf ligt. Heb ook op andere fora gezocht. Sommige post dateren uit 2005/2006 maar ik heb nergens een eenduidige oplossing gevonden.
Pagina: 1